Beste waslocatie/wasbox Utrecht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een goede, maar ook goedkope waslocatie in Utrecht voor het wassen van mijn auto. Nu hou ik ervan om dit zelf zo goed mogelijk te doen, maar aangezien ik in een appartement woon is het niet heel handig om het met een emmer en sop te doen, aangezien ik dan telkens weer de lift/trap moet nemen om mijn emmer te vullen :P

Ik heb vrienden in Eindhoven en wat ik regelmatig doe als ik daar heen ga, is even rijden naar Washin7, dat vind ik echt ideaal. Voor €5,- kan ik daar onbeperkte tijd aan de slag in een overdekte wasbox en vervolgens ook gebruik maken van het stofzuigplein.

Ik zoek eigenlijk ook zoiets in Utrecht, iets meer betalen (bijvoorbeeld €7,-) vind ik ook nog wel prima, maar het probleem is dat de wasboxen die ik hier tegenkwam allemaal met muntinwerp (of kaart) werken, waarbij je telkens een X aantal minuten krijgt en dan weer geld bij moet gooien, wat ervoor zorgt dat als ik alles op mijn gemak doe, ik ook al snel €15 euro krijg, wat ik gewoon te veel vind.

Ik ben ook al een keer bij Loogman geweest, op zich prima, maar €17,50 voor het meest uitgebreide programma vind ik toch echt teveel geld. Ik zoek dus eigenlijk gewoon een wasbox.

Als ik er +- 20 km voor moet rijden vind ik het ook geen probleem.

Ik werk in Tilburg, dus als er daar in de buurt een beter alternatief is hoor ik het ook graag :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Doe eens een belletje of een afspraak bij http://www.auto-reinigen.nl/ maken. Hier en daar gehoord dat ze best nauwkeurig en netjes werken; in ieder geval heb je er zelf geen moeite aan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EwanO
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-03-2024
In Tilburg heb je ANAC zitten waar je voor 5 euro onbeperkt kunt wassen.

https://tilburg.anaccarwash.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:32
In Nieuwegein zit ook een Anac :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@EwanO
@Tommert38

Thanks, ik wist niet dat het daar kon, ik zie nu pas bij de laatste van die 4 reclames op de homepage dat het inderdaad 5 euro is zonder waspas en 4 met :o
Bij de vestiging in Nieuwegein zie ik daar geen prijzen bij staan overigens, maar ik ga er vanuit dat het daar hetzelfde kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Carwash houten , alleen wasstraat maar vind ik beter dan anac in nieuwegein die is vrij oud

[ Voor 19% gewijzigd door wd200 op 09-02-2018 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Vandaag in Nieuwegein geweest, bij ANAC dus, ik heb de auto in een wasbox gezet, liep naar een medewerker en ik ging er dus vanuit dat het €5,- onbeperkt was. Ik had echter alleen brief geld.

Ik vroeg aan hem of ik kon wisselen en vervolgens vroeg ik nog 'wasbox kost 5 euro toch?' waarop hij ja zegt.

Ik was nog niet op de helft en toen stopte hij ineens. Niet onbeperkt dus :| toen nog maar 5 euro gepint, omdat ik alleen een briefje van 5 mee had genomen.

Ik heb nog aangeven wat er gebeurt was, maar ik kreeg simpelweg te horen dat dat alleen in Tilburg is (onbeperkt wassen voor €5). Toen heb ik de laatste helft maar vlug afgemaakt.
In totaal 9 euro aan wassen kwijt, en hij was niet eens zo schoon als ik gewild had. Ik kwam er ook achter dat stofzuigen ook nog 1 euro kost..

Lang verhaal kort: vrij slechte ervaring, duur, ik kom er niet meer.
Toch maar eens de ANAC in Tilburg proberen, al is dat wel een stuk onhandiger voor mij. Dus als er nog tips zijn in de omgeving van Utrecht dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:32
Ik vond het al verdacht dat het niet op de website te vinden was, maar juist omdat het er niet bij staat is het niet onbeperkt. Het personeel was ook lekker meedenkend zo te horen en heeft geen kennis van zaken, want hier in Breda kosten de wasboxen ook €5 (of €4 met waspas) voor onbeperkt gebruik. Daarnaast vind ik ze (bij de wasstraat) in ieder geval wel altijd heel vriendelijk. Overigens zie ik op de website dat het in Breda, Tilburg en Den Bosch onbeperkt is.

Gewoon lekker die in Tilburg proberen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Ik ga ook altijd in Nieuwegein (tenminste als je die bij de Tango bedoeld), maar het lukt mij vaak wel voor 5 euro. Emmer klaarzetten, 2 euro erin en dan de emmer vullen, vervolgens auto schoonspuiten. Dan heerlijk met je sponsje en sopje aan de slag. Dan weer 2 euro erin en de auto goed afspoelen. Die laatste euro kan dan in de stofzuigerstraat, waar ik nog een laagje sop in de emmer voor laat om de binnenkant van de deuren en achterklep mee schoon te maken met een doek. Vervolgens auto uitzuigen en klaar!

Krijg wel vaak commentaar van moeders de vrouw waar ik al die tijd geweest ben, ik ging toch alleen de auto wassen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
kleinelievewolff schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:17:
Ik ga ook altijd in Nieuwegein (tenminste als je die bij de Tango bedoeld), maar het lukt mij vaak wel voor 5 euro. Emmer klaarzetten, 2 euro erin en dan de emmer vullen, vervolgens auto schoonspuiten. Dan heerlijk met je sponsje en sopje aan de slag. Dan weer 2 euro erin en de auto goed afspoelen. Die laatste euro kan dan in de stofzuigerstraat, waar ik nog een laagje sop in de emmer voor laat om de binnenkant van de deuren en achterklep mee schoon te maken met een doek. Vervolgens auto uitzuigen en klaar!

Krijg wel vaak commentaar van moeders de vrouw waar ik al die tijd geweest ben, ik ging toch alleen de auto wassen? :D
Ja zo kan het inderdaad ook. Alleen mis ik dan het genot van onbeperkt je auto in de hot wax zetten :P
Als je eenmaal bij zo'n onbeperkte wasbox bent geweest dan wil je niet meer anders :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17
miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:35:
Ik heb vrienden in Eindhoven en wat ik regelmatig doe als ik daar heen ga, is even rijden naar Washin7, dat vind ik echt ideaal. Voor €5,- kan ik daar onbeperkte tijd aan de slag in een overdekte wasbox en vervolgens ook gebruik maken van het stofzuigplein.
Die onthoud ik voor de driejaarlijkse motorontvetactie :P laatst eens naar de ANAC in Eindhoven geweest en 10 euro aan muntgeld later was de motor nog niet schoon :X Superslechte value for money in de wasbox (onduidelijk en kort). Ook niet in verhouding met de auto daar door de wasstraat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Rukapul schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:32:
[...]

Die onthoud ik voor de driejaarlijkse motorontvetactie :P laatst eens naar de ANAC in Eindhoven geweest en 10 euro aan muntgeld later was de motor nog niet schoon :X Superslechte value for money in de wasbox (onduidelijk en kort). Ook niet in verhouding met de auto daar door de wasstraat halen.
In Eindhoven heb je Washin7, daar ben ik zelf een aantal keer geweest, die is voor €5,- onbeperkt en echt perfect :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fiber44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:04
Ik ben tevreden met De Wasstraat in de Meern. Ik heb de wasboxen daar nooit gebruikt maar de straat is erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 17:23

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik ga meestal naar Zeist, de auto was boulevard. Auto wassen met de machine (nieuw) en daarna stofzuiger en etc. Kan je zelfs voor een bedrag onbeperkt (half uur geloof ik?) een vip gebeuren doen, krijg je ook bandenzwart, ruitenwisservloeistof, cockpit cleaner en een geurtje. Tevens hangen er perslucht slangen.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Die in zeist net nog geweest. Vind de wasstraat goed maar duur (vanaf 9,50 en snel oplopend) maar deel 2 maakt een hoop goed. Krachtige stofzuigers en ernaast perslucht. Dat is werelds.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Jazzper schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:42:
Die in zeist net nog geweest. Vind de wasstraat goed maar duur (vanaf 9,50 en snel oplopend) maar deel 2 maakt een hoop goed. Krachtige stofzuigers en ernaast perslucht. Dat is werelds.
Ik ga ook wel eens naar Loogman in Utrecht, daar heb je ook perslucht, zie er eerlijk gezegd het nu niet echt van in, buiten dat ik op een plek waar ik niet goed bij kon stof kon wegblazen in plaats van opzuigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:46
Ik ga regelmatig naar de Shell bij de wall:
http://www.shelldewetering.nl/?page_id=4

De doe het zelf boxen zijn dan inderdaad wel met muntgeld betalen, dus niet onbeperkt.
Stofzuigen is een euro (als je wassstraat gebruikt gratis) en er hangt ook perslucht.

Als je graag met het handje wast en met een emmer aan de slag gaat moet je voor die 7 euro een heel eind komen :)
2 euro erin...auto afspuiten en emmer vullen... verder met de hand... weer 2 euro erin voor afspoelen...heb je nog wat over voor de was

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
@sanderb thanks voor de info, maar ik ga dus juist niet graag met de hand de auto wassen. Ik ben juist op zoek naar een wasbox waar ik voor pakweg 5 euro gewoon onbeperkt gebruik kan maken van de wasbox :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

miicker schreef op zondag 11 maart 2018 @ 21:33:
[...]

Ik ga ook wel eens naar Loogman in Utrecht, daar heb je ook perslucht, zie er eerlijk gezegd het nu niet echt van in, buiten dat ik op een plek waar ik niet goed bij kon stof kon wegblazen in plaats van opzuigen :+
Vooral voor randjes en vakjes ideaal. En de matten en modem om hardnekkige zandkorrels en pluisjes los te blazen die de stofzuiger niet pakt. Met drie kinderen (jongetjes...) heel handig. Alles wordt getrashed achter.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
fiber44 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:54:
Ik ben tevreden met De Wasstraat in de Meern. Ik heb de wasboxen daar nooit gebruikt maar de straat is erg goed.
Deze inderdaad, alleen jammer dat bij de stofzuigplaats (binnen, incl. compressor om banden op te pompen) altijd plassen water liggen. De straat is erg goed en de mensen vriendelijk. Wasbox welgeteld één keer gebruikt na een middagje baggeren met een Lada Niva.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
miicker schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 23:09:
Vandaag in Nieuwegein geweest, bij ANAC dus, ik heb de auto in een wasbox gezet, liep naar een medewerker en ik ging er dus vanuit dat het €5,- onbeperkt was. Ik had echter alleen brief geld.

Ik vroeg aan hem of ik kon wisselen en vervolgens vroeg ik nog 'wasbox kost 5 euro toch?' waarop hij ja zegt.

Ik was nog niet op de helft en toen stopte hij ineens. Niet onbeperkt dus :| toen nog maar 5 euro gepint, omdat ik alleen een briefje van 5 mee had genomen.

Ik heb nog aangeven wat er gebeurt was, maar ik kreeg simpelweg te horen dat dat alleen in Tilburg is (onbeperkt wassen voor €5). Toen heb ik de laatste helft maar vlug afgemaakt.
In totaal 9 euro aan wassen kwijt, en hij was niet eens zo schoon als ik gewild had. Ik kwam er ook achter dat stofzuigen ook nog 1 euro kost..

Lang verhaal kort: vrij slechte ervaring, duur, ik kom er niet meer.
Toch maar eens de ANAC in Tilburg proberen, al is dat wel een stuk onhandiger voor mij. Dus als er nog tips zijn in de omgeving van Utrecht dan hoor ik het graag :)
Die in Den Bosch is ook 5 euro, was eerst 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broekhuis
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 13:55
miicker schreef op zondag 11 maart 2018 @ 21:45:
@sanderb thanks voor de info, maar ik ga dus juist niet graag met de hand de auto wassen. Ik ben juist op zoek naar een wasbox waar ik voor pakweg 5 euro gewoon onbeperkt gebruik kan maken van de wasbox :P
Kwam dit topic tegen omdat ik dezelfde vraag in Google intikte. Ben benieuwd of je nog een wasbox heb gevonden die aan bovenstaande wensen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
fiber44 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:54:
En ook @miicker
Deze gebruik ik ook. Stofzuigen en perslucht is na de wasstraat gratis, en met het goedkoopste programma is het ook niet zo heel duur. Ding is tegenwoordig van Muntstad (zelfde als de VW, Audi, Skoda en SEAT dealer die ertegenover zit). De garage zelf haalt hem er ook altijd doorheen bij alles wat je maar laat doen bij die jongens (ik heb een Skoda en zelfs bij het minste beurtje of afspraak trekken ze hem er doorheen).

De plassen in de stofzuig- en persluchthal zijn wel wat vervelend, maar gewoon een kwestie van niet je nieuwste schoenen meenemen :P Het is op zich geen smerig water ofzo wat er ligt.

Edit: Argh.. zie nu pas dat het al een oud topic is en ophoog gekickt is door de reactie hierboven. Naja. Oeps...

[ Voor 6% gewijzigd door Korvaag op 10-11-2019 11:56 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo een cheap ass, die een euro erin gooit. Emmertje meeneemt met spons, lekker de wagen onderspuit. Dan verder met emmer die ik ook volgespoten heb. En als ik in rust klaar ben er nog een euro in gooi om af te spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:06:
Ik ben zo een cheap ass, die een euro erin gooit. Emmertje meeneemt met spons, lekker de wagen onderspuit. Dan verder met emmer die ik ook volgespoten heb. En als ik in rust klaar ben er nog een euro in gooi om af te spuiten.
Ik ben een paar keer naar zo'n DHZ box geweest, als ik iets geleerd heb daarvan is dat je met alleen spuiten je auto niet schoon krijgt. Jouw methode lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_JGC_ schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:17:
[...]

Ik ben een paar keer naar zo'n DHZ box geweest, als ik iets geleerd heb daarvan is dat je met alleen spuiten je auto niet schoon krijgt. Jouw methode lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk.
Daarvoor dient die steel met borstel die vaak te gaar is. Maar die is ook prima te gebruiken als de auto eerst ondergespoten is en dan zonder geld de borstel te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Die borstel is een hell voor je auto, ik wil niet denken hoeveel zand/ rommel hierin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
_JGC_ schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:17:
[...]

Ik ben hier juist helaas ook zonet achtergekomen. Bij mij zit er na het afspuiten nog een viezige zwarte dunne laag. De borstel gebruik ik niet omdat dat juist krassen veroorzaakt. En zag er laatst iemand doodleuk een feest houden met een zanderige auto. Niet iets waar je vrolijk van word.

Dus volgende keer maar kinderachtig een emmer en een washandschoen meenemen. Alles is op tijd gebaseerd en start met €2,-. Bloed irritant. Elk beetje tijd kost 0,10c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FuzzyLogicShop
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-11-2023
MoldyInko schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:16:
[...]

Ik ben hier juist helaas ook zonet achtergekomen. Bij mij zit er na het afspuiten nog een viezige zwarte dunne laag.
Die vieze zwarte dunne laag is de hechtende laag van verkeersfilm. Die kan je enkel met fysiek contact verwijderen, dus spons & sop.
MoldyInko schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:16:
[...]

Dus volgende keer maar kinderachtig een emmer en een washandschoen meenemen. Alles is op tijd gebaseerd en start met €2,-. Bloed irritant. Elk beetje tijd kost 0,10c.
Je kan ook een jerrycan water meenemen voor het fysiek wassen. Als je dan nog meer water nodig hebt, hoef je iig niet nog een keer geld in de automaat te doen. Zo gebruik je alleen de programma's die je thuis niet hebt (eg, hogedrukreiniger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:52
In Gouda zit Bob Autowas, daar kan je onbeperkt wassen voor €8 dacht ik. Is incl gratis stofzuigen. Mooie nieuwe en overdekte vestiging, alleen soms even wachten voor een vrije box.

Zit er ook eentje in Utrecht zie ik. Wellicht kan het daar ook?

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 13:36
Marcusso schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:18:
In Gouda zit Bob Autowas, daar kan je onbeperkt wassen voor €8 dacht ik. Is incl gratis stofzuigen. Mooie nieuwe en overdekte vestiging, alleen soms even wachten voor een vrije box.

Zit er ook eentje in Utrecht zie ik. Wellicht kan het daar ook?
Tegenvaller wmb, teller loopt door als je op de stop knopt drukt, zeker niet onbeperkt, is met een muntenautomaat, stofzuigen wel 'gratis' en onbeperkt. Is ook vaak erg druk daar.

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
marccom schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:01:
[...]

Tegenvaller wmb, teller loopt door als je op de stop knopt drukt, zeker niet onbeperkt, is met een muntenautomaat, stofzuigen wel 'gratis' en onbeperkt. Is ook vaak erg druk daar.
Weet je dat zeker? De laatste keer dat ik er was kon je onbeperkt wassen voor 1 bedrag, af te rekenen bij de slagboom voordat je naar binnen gaat. Is inderdaad erg druk soms.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 13:36
Slagboom voor de wasstraat of boxen? Boxen moest ik munten bij gooien. Volgens de website ook; https://bobautowas.nl/diensten/wasboxen/, zou dan alleen in Schiedam zijn. Maar het is inmiddels ook alweer wel even geleden dat ik er geweest ben

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
marccom schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:53:
Slagboom voor de wasstraat of boxen? Boxen moest ik munten bij gooien. Volgens de website ook; https://bobautowas.nl/diensten/wasboxen/, zou dan alleen in Schiedam zijn. Maar het is inmiddels ook alweer wel even geleden dat ik er geweest ben
In Gouda is er een slagboom voor de wasstraat. Daar door heen zijn er 4 of 5 boxen. Is een muntautomaat waar je een programma kiest, maar is niet nodig om er iets in te gooien. Als de tijd afgelopen is kan je gewoon weer opnieuw een programma kiezen.

No Shame, only Fame!

Pagina: 1