"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
We doen dus niets met het feit dat het in browser A tevoorschijn is gekomen om te voorkomen dat het daarna ook in B tevoorschijn komt. We kunnen niet tussen browsers onderling communiceren en bovendien is het maar de vraag in welke browser je 'm daadwerkelijk ziet...
Er is wel een belangrijke uitzondering daarop voor direct messages is dit niet geimplementeerd. Die krijg je dus vooralsnog in elke browser. De tijd die er staat zal wel komen omdat die van je browser is, niet van ons
Het is me met jouw informatie niet duidelijk wat voor scenario je precies tegenkomt?
[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 09-02-2018 16:59 ]
De notificaties zijn gelezen en alsnog krijg ik ze. Ik gebruik zowel op de telefoon als op de laptop de laatste versie van Google Chrome.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Je krijgt ze terwijl je op de site ondertussen geen geel lampje meer hebt? En dat dus voor andere dan direct messages?Markimoo schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:13:
De notificaties zijn gelezen en alsnog krijg ik ze. Ik gebruik zowel op de telefoon als op de laptop de laatste versie van Google Chrome.
Kan je de cache van die browsers leegmaken? Ze zouden allang onze nieuwste versie moeten hebben, maar wie weet is dat om een of andere reden niet gebeurt.
Zie om dat te checken mijn reactie in dit oudere topic: ACM in "Tweakers pushmeldingen doen vreemd"
De cache heb ik al geleegd, maar dat mocht niet helpen helaas.

@ACM ik maak het zeker wel lastig voor je? Ook kan je zien dat de meldingen vrij laat door komen nu.
[ Voor 12% gewijzigd door Meg op 10-02-2018 15:56 ]
Als je de notificatie alleen leest, geldt idd dat ze weer verschijnen. Als je er op doorklikt, dan zouden ze - op direct messages na - niet meer moeten verschijnen.Meg schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:55:
Het ligt inderdaad aan het feit dat ik soms op mijn mobiel zit om notificaties te lezen. @ACM van mij mag je deze naar het rommelhoekje verplaatsen.
Maar ik zal het topic verplaatsen, fijn dat er geen bug is