Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 13:17
ik kan met de standaard email app van mijn Sony z5compact (android 7.1.1) alleen de standaard email mappen (inbox, verzonden, etc) van mijn imap email zien en niet de mappen (werk, prive etc)die ik via mijn pc en/of webmail client heb gemaakt.

details: Ik heb een eigen domeinnaam (achternaam.nl) met een emailadres (voornaam@achternaam.nl). Het is budget hosting en de mail loopt via mail.sslmailserver.nl. Ik heb zowel een map aangemaakt via de pc (thunderbird) en een tweede via de webmail (roundcube webmail: webmail.achternaam.nl) beide mappen zijn zowel op de webmail als op de pc te zien en gebruiken.

als ikop mijn telefoon de email app open en op menu (drie streepjes) op alle mappen tonen klik zie ik alleen postvak in, concepten, postvak uit, verzonden en prullenbak. Via de opties (drie puntjes) heb ik al vernieuwen geprobeerd. Bij 'te synchroniseren mappen' staan alleen postvak in, verzonden en prullenbak

Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart en het emailaccount op mijn telefoon verwijderd en opnieuw aangemaakt.

Hoe krijg ik die mappen op mijn telefoon (te zien)?

edit> uiteraard heb ik me al meer dan een uur suf gegoogled

[ Voor 3% gewijzigd door Rrob op 09-02-2018 16:08 ]

Beste antwoord (via Rrob op 16-02-2018 11:41)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Rrob wellicht heeft de standaard e-mail Client van Sony geen ondersteuning voor submappen, kun je eens een andere e-mailapp gebruiken. Ik heb goede ervaringen met: Google Play: VMware Boxer.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Rrob wellicht heeft de standaard e-mail Client van Sony geen ondersteuning voor submappen, kun je eens een andere e-mailapp gebruiken. Ik heb goede ervaringen met: Google Play: VMware Boxer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 13:17
rens-br schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:13:
een emailclient die geen mappen ondersteund, hoe bedenken ze het, zucht.....
ik moet dus op zoek naar een andere app, zal boxer eens proberen, bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Rrob op 16-02-2018 11:41 ]