Mijn vraag:
Kan iemand bevestigen of deze build mogelijk is?
Ik wil namelijk een zo compact mogelijke PC bouwen, maar ik weet niet zeker of dit mogelijk is met een mini ATX casing.
Is het mogelijk om met de elementen die ik hieronder gelijst heb een werkende PC te maken?
Zo niet kun je dan aan mij uitleggen waarom niet, en misschien een type casing en/of moederbord noemen die ik zou kunnen gebruiken? Ik ga zelf ook nog natuurlijk verder op onderzoek uit.
Een van de twee grafische kaart modellen gaan erin, dus niet beiden. Ik heb deze twee modellen in het lijstje gedaan omdat ik twijfel welke ik erin wil doen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Alle elementen in het lijstje behalve de Mobo en case.
Wat mag het gaan kosten
Zo goedkoop mogelijk, onder 5000 euro als het kan.
Dit zijn de dingen waar ik hulp bij nodig heb
Is het mogelijk om met deze elementen een PC build te maken?
Ik wil namelijk een mini atx, of een kleine pc tot mid size casing gebruiken waar ik al deze componenten in kan doen. Zo niet, moet ik dan een andere moederbord en/of casing gebruiken?
Voorkeuren
Het moet betrouwbaar zijn, zodat ik niet elke paar maanden weer naar de leverancier/fabrikant kan gaan bellen.
Eisen
Zo compact mogelijk, als mini ATX casings en mobo's niet mogelijk zijn om al deze elementen erop te doen, kan iemand dan mij vertellen welke medium casing het beste hiervoor past, en moederbord natuurlijk als deze die ik nu heb aangegeven het niet aankan.
Alvast Bedankt voor al jullie hulp, en ik wens jullie nog een fijne dag,
Daniel
Kan iemand bevestigen of deze build mogelijk is?
Ik wil namelijk een zo compact mogelijke PC bouwen, maar ik weet niet zeker of dit mogelijk is met een mini ATX casing.
Is het mogelijk om met de elementen die ik hieronder gelijst heb een werkende PC te maken?
Zo niet kun je dan aan mij uitleggen waarom niet, en misschien een type casing en/of moederbord noemen die ik zou kunnen gebruiken? Ik ga zelf ook nog natuurlijk verder op onderzoek uit.
Een van de twee grafische kaart modellen gaan erin, dus niet beiden. Ik heb deze twee modellen in het lijstje gedaan omdat ik twijfel welke ik erin wil doen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Alle elementen in het lijstje behalve de Mobo en case.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 298,- | € 298,- |
1 | Asus ROG Strix Z370-I Gaming | € 195,95 | € 195,95 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming Waterforce WB 8G | € 991,62 | € 991,62 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 698,95 | € 698,95 |
1 | Cougar QBX | € 46,50 | € 46,50 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 162,85 | € 162,85 |
1 | Cooler Master Real Power Pro 850W | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 88,- | € 88,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.481,87 |
Wat mag het gaan kosten
Zo goedkoop mogelijk, onder 5000 euro als het kan.
Dit zijn de dingen waar ik hulp bij nodig heb
Is het mogelijk om met deze elementen een PC build te maken?
Ik wil namelijk een mini atx, of een kleine pc tot mid size casing gebruiken waar ik al deze componenten in kan doen. Zo niet, moet ik dan een andere moederbord en/of casing gebruiken?
Voorkeuren
Het moet betrouwbaar zijn, zodat ik niet elke paar maanden weer naar de leverancier/fabrikant kan gaan bellen.
Eisen
Zo compact mogelijk, als mini ATX casings en mobo's niet mogelijk zijn om al deze elementen erop te doen, kan iemand dan mij vertellen welke medium casing het beste hiervoor past, en moederbord natuurlijk als deze die ik nu heb aangegeven het niet aankan.
Alvast Bedankt voor al jullie hulp, en ik wens jullie nog een fijne dag,
Daniel
[ Voor 70% gewijzigd door MonkeyDante op 15-02-2018 10:16 . Reden: Vraag verandert, aangezien ik het fout stelde. ]