Random ads script

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulmaster
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-08 21:36

Soulmaster

iPhone, iTypos. iApologize

Topicstarter
Ik wil voor een website op 1 locatie 4 plekken maken waar advertenties kunnen draaien, random.. Maar min programmeerskills zijn van een dusdanig niveau dat mij dit niet gaat lukken..

Daarom mijn vraag hier, of het uberhaupt wel mogelijk is om dit te realiseren om 4 verschillende plekken van een banner te voorzien die dan ook nog eens random banners laten zien.

Voorbeeldafbeelding

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/KkAa6PF_TiS92KK7ZIAqsA.jpeg

All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien niet random maar je kunt prima "rotating banners" laten zien met klikbare afbeeldingen.

En anders random op basis van pagina reload: https://www.computerhope.com/j18.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Met een minimale inspanning met elke scripting taal zou dit toch moeten lukken.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Soulmaster schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:47:
Daarom mijn vraag hier, of het uberhaupt wel mogelijk is om dit te realiseren om 4 verschillende plekken van een banner te voorzien die dan ook nog eens random banners laten zien.
Ja.

Ik zie verder niet wat het doel is van dit topic. Het kan. Ja. Ik zie echter geen eigen poging, niets wat je zelf al hebt gezocht, gevonden, geprobeerd etc. per onze Quickstart. We doen hier niet aan scriptrequests en/of Kan iemand even...? en daarmee zijn dat redenen genoeg dit topic te sluiten. Kan ik je hooguit nog even wijzen op Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!.

Edit: Oh, en ik zeg klaarblijkelijk weinig nieuws voor je.

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 09-02-2018 14:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.