Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Galaxy s7 via RCA naar beeldscherm?

Pagina: 1
Acties:

• Rutger86
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 09-02 15:11
Goedemiddag.

Ik heb een dvd set met 2 beeldschermen in de hoofdsteunen van mijn auto.

Deze beeldschermen worden dmv 3X RCA(tulp) voorzien van audio en video.

Is het ook mogelijk om dmv een omvormer het beeld van een samsung galaxy s7 op deze beeldschermen af te spelen?

Ik kom er zelf niet uit en kan er ook haast niets van vinden.

Dank u!

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:34
Zou je dat kunnen doen met een Google Chromecast (niet de Audio variant uiteraard!) en deze dan hier in prikken:

https://nl.aliexpress.com...3G6gqNEAQYASABEgI0R_D_BwE

???

• Rutger86
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 09-02 15:11
Ik heb wel een chromecast, maar daarvoor moet je telefoon en chromecast toch met wifi verbonden zijn?
quote:
PageFault schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:51:
Zou je dat kunnen doen met een Google Chromecast (niet de Audio variant uiteraard!) en deze dan hier in prikken:

https://nl.aliexpress.com...3G6gqNEAQYASABEgI0R_D_BwE

???

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:34
quote:
Rutger86 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:32:
Ik heb wel een chromecast, maar daarvoor moet je telefoon en chromecast toch met wifi verbonden zijn?
[...]
Ja maar je kunt toch een ad-hoc netwerk maken? Telefoon als access point bijv. Of ben ik dan te optimistisch?

• Woutoud
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:21

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Schop FVM -> FVH

Woutoud.com

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True