Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1039569

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een Samsung Galaxy S3 telefoon. Sinds een paar weken kan ik opeens geen mails meer beantwoorden of doorsturen. Voorheen was dat geen probleem. Nu blijft het toestel steeds hangen op: "berichten laden". Weet iemand wat het euvel is en hoe het kan worden opgelost?
Toon.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
in kennissenkring nagevraagd en op internet gezocht, zonder succes

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 17:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1039569 welkom op Tweakers.

Je openingspost is momenteel een beetje aan de karige kant, er onbreekt namelijk wat informatie. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat er verwacht wordt. En zou je het volgende willen toevoegen:
- Welke softwareversie draait er op de SIII? Zal geen Windows 10 zijn?)
- Welke e-mail app gebruik je?
- Welk of welke e-mailaccounts gebruik je?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 09-02-2018 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 14:14
Ik weet zeker dat de relevante software op een Android telefoon geen windows 10 is.

Laatste keer dat ik dit heb gezien was de opslag vol van de telefoon. Het is afhankelijk waar je e-mail programma op geïnstalleerd staat.dat je er een xGB sd kaartje inzit en je nog yGB over hebt betekent niet dat er nog plaats is op je interne geheugen (waar de meeste van deze e-mail client's geïnstalleerd staan) . Laten we vooral hiermee beginnen

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1039569

Topicstarter
Hallo Kadardar,

Waarschijnlijk heb je het wel door, maar je hebt met een absolute nitwit te maken. Ik heb eigenlijk geen idee welke software erop zit. Het toestel is gesynchroniseerd met mijn laptop en daar zit windows 10 op, vandaar dat ik dat in mijn bericht heb gezet.
Kan je mij zeggen waar ik het interne geheugen kan bekijken? Overigens is mijn email een hotmailadres.
Ik kan dit forum alleen op mijn laptop bekijken, dus vandaar dat ik niet zo snel ben met reageren, sorry daarvoor.