Verwijderd
1300, dat is de laatst verkrijgbare 200 MHz CPU.
Alle daaropvolgende hebben een FSB van 266 MHz, wat niet door de chipset wordt ondersteund die op je mobo zit(VIA KT133)
Alle daaropvolgende hebben een FSB van 266 MHz, wat niet door de chipset wordt ondersteund die op je mobo zit(VIA KT133)
Ik weet dat dit een oud topic is maareh...
Op de site (en boekje) staat MAX 1ghz...
Dus....maar als er een 1,3ghz in ken ga ik die kope, maar dan moet ik wel zeker weten dat het kan, wie kan mij helpen...
Bij voorbaat dank!
Op de site (en boekje) staat MAX 1ghz...
Dus....maar als er een 1,3ghz in ken ga ik die kope, maar dan moet ik wel zeker weten dat het kan, wie kan mij helpen...
Bij voorbaat dank!
Het is een 100mhz fsb en 133mhz toegang tot het geheugen ik denk dat dat de verwarring veroorzaakt.Op zaterdag 25 augustus 2001 07:36 schreef Sephiroth het volgende:
Ik ben dus een beetje op google aan et zoeken, en de ene site zegt dus 133fsb max en de andere 100fsb AAAAAARCH, lekker duidelijk allemaal
Het klopt wat llevering zegt.. ondersteunt geen 133fsb cpu's maare wel pc133..
De Athlon 1.4ghz is er ook in 100fsb uitvoering.. misschien dat ie die ook wel pikt..
Net als met mijn oude Asus P3b-f, ondersteunt officieel ook geen p3 1ghz 133fsb maar stabiel dat ie erop liep
De Athlon 1.4ghz is er ook in 100fsb uitvoering.. misschien dat ie die ook wel pikt..
Net als met mijn oude Asus P3b-f, ondersteunt officieel ook geen p3 1ghz 133fsb maar stabiel dat ie erop liep
Verwijderd
Ik vraag het me ook erg af of op mijn AOpen Ak73 Pro een 133/266 ddr proc kan
De ene zegt van wel maar de andere weer van nie
Maar ja, ik wil het nauurlijk wel zeker weten.
Nee dat kan alleen als je een AK73a Pro hebt. Wel een leuk en stabiel bord btw.Op zaterdag 25 augustus 2001 12:44 schreef G4s het volgende:
Ik vraag het me ook erg af of op mijn AOpen Ak73 Pro een 133/266 ddr proc kan![]()
![]()
De ene zegt van wel maar de andere weer van nie
Maar ja, ik wil het nauurlijk wel zeker weten.
Pagina: 1