Met het sterven van de grafische kaart en harde schijf in mijn laptop zoek ik redelijk snel een nieuwe laptop. Maar door de hoeveelheid keuze is het nogal moeilijk. Ik gebruik het voor werk en prive. Werk is allemaal online te doen.
Wat ga je met je laptop doen?
ik ga het gebruiken voor film streamen, gamen en internet(20 tabbladen en meerdere vensters open is geen uitzondering). Een deftige multimedia laptop.
Wat is je budget?
mijn budget is ongeveer 1200. Lager heeft de voorkeur maar hoger gaat ook nog als het gerechtvaardigd is.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, buiten mee op reis gaat de laptop normaal gezien niet buitenshuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb altijd hp gehad dus ik heb geen idee hoe de andere merken zijn. Zolang het goed werkt maakt het merk me niet zoveel uit.
Ik zou graag iets stil hebben. Wat geluid is geen probleem hij mag gewoon niet opstijgen.
Voor het werk moet ik cd's kunnen branden.
Schermgrootte 17 inch, het is wat ik gewoon ben.
Ook een numberpad is vereist.
Toestenbord moet azerty belgisch zijn. Ik typ nu al genoeg fouten het moet niet ingewikkelder worden
Opslag ruimte hoe groter hoe liever.
Liefst iets dat ook een tijd meegaat
. Mijn budget laat me niet toe elke 2 jaar een nieuwe laptop te kopen.
Ik heb in de pricewatch 4 laptops gevonden die wel interesant zijn maar ik kan niet kiezen. Heeft iemand ervaring met 1 van deze laptops gehad of heb je een goed argument voor een laptop dan hoor ik het graag.
Ik ben al een paar dagen aan het pricewatchen en googelen wat alles betekent. Ik kende zo goed als niets van laptop hardware voor ik begon op te zoeken. Het is een overvloed aan informatie en ik zie de bomen door het bos niet meer.
Groeten, Okam
Edit bij het nakijken opgemerkt dat de hp omen 17-an001nd afvalt wegens het toetsenbord dat niet azerty is.
Wat ga je met je laptop doen?
ik ga het gebruiken voor film streamen, gamen en internet(20 tabbladen en meerdere vensters open is geen uitzondering). Een deftige multimedia laptop.
Wat is je budget?
mijn budget is ongeveer 1200. Lager heeft de voorkeur maar hoger gaat ook nog als het gerechtvaardigd is.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, buiten mee op reis gaat de laptop normaal gezien niet buitenshuis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb altijd hp gehad dus ik heb geen idee hoe de andere merken zijn. Zolang het goed werkt maakt het merk me niet zoveel uit.
Ik zou graag iets stil hebben. Wat geluid is geen probleem hij mag gewoon niet opstijgen.
Voor het werk moet ik cd's kunnen branden.
Schermgrootte 17 inch, het is wat ik gewoon ben.
Ook een numberpad is vereist.
Toestenbord moet azerty belgisch zijn. Ik typ nu al genoeg fouten het moet niet ingewikkelder worden
Opslag ruimte hoe groter hoe liever.
Liefst iets dat ook een tijd meegaat
Ik heb in de pricewatch 4 laptops gevonden die wel interesant zijn maar ik kan niet kiezen. Heeft iemand ervaring met 1 van deze laptops gehad of heb je een goed argument voor een laptop dan hoor ik het graag.
Ik ben al een paar dagen aan het pricewatchen en googelen wat alles betekent. Ik kende zo goed als niets van laptop hardware voor ik begon op te zoeken. Het is een overvloed aan informatie en ik zie de bomen door het bos niet meer.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus ROG GL553VE-FY044T-BE (Belgisch model) | € 1.199,- | € 1.199,- |
| 1 | Asus ROG Strix GL703VD-GC018T-BE | € 1.149,- | € 1.149,- |
| 1 | HP OMEN 17-an001nd | € 1.165,- | € 1.165,- |
| 1 | HP Omen 17-an017nb (Belgisch model) | € 1.399,- | € 1.399,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.912,- | |
Groeten, Okam
Edit bij het nakijken opgemerkt dat de hp omen 17-an001nd afvalt wegens het toetsenbord dat niet azerty is.