heeft iemand voor mij de originele drivers voor de sb live player 5.1??? mijn originele cd heeft het leven verlaten...
ik heb wel al de nieuwste drivers proberen te downloaden vanaf de creative site, maar wanneer ik deze wil installeren krijg ik steeds de melding dat er geen geheugen meer is... 256 Mb ram en nog ruim 2,3 Gig op de Hd, dus daar kan het niet aan liggen... alvast bedankt
oke, als het goed is staan ze nu in je mailbox (die je aangaf in je profiel).
sorry, @home mail deed er ff over om die 4,x mb over te pompen
sorry, @home mail deed er ff over om die 4,x mb over te pompen
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
bedankt dat je het hebt geprobeerd, maar mijn chello doet weer moeilijk om het te ontvangen
heeft iemand anders misschien een andere optie??? misschien een ftp waar ik het vandaan kan trekken??? bedankt voor de moeite
Misschien is het een optie om even een paar honderd MB op je HDD te pompen. (Dan kom je weer onder de 2 Gb grens die voor veel SW de bottle-neck is). En dan ziet de SW weer dat je 1.9 Gb vrij hebt ipv 2.0 - 2.0 = 0 byte vrij (het blijft M$).
Suc7 (En ik heb geen FTP, wel 56 kbps modem, anders had ik je graag geholpen.)
Suc7 (En ik heb geen FTP, wel 56 kbps modem, anders had ik je graag geholpen.)
Happy Blessings <3
Verwijderd
ok
ik kan ze op mijn site zetten...
kan je maandag proberen te downloaden
hier alvast de url:
http://members.xoom.com/good1983/good1983/driver.zip
succes
ik kan ze op mijn site zetten...
kan je maandag proberen te downloaden
hier alvast de url:
http://members.xoom.com/good1983/good1983/driver.zip
succes
GEluk kan je ook proeven by www.sblive.com toch een wat dedicated SB site van Creative..Geplaatst door goodman - zondag 15 juli 2001 00:30
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.soundblaster.com
ik was hier vandaag nog geweest om drivers voor mijn soundblaster Live te downloaden
succes!
succes./.
Verwijderd
wat je kan doen is windows ME installeren die heeft alle stuurprogramma's in de map: windows/system
welke windows gebruik je?
want je zou nu ook proberen te zoeken in de map c:/windows/system (moet je dat proberen te doen, dan hoef je niks te downloaden daar zit ie misschien al geinstalleerd)
in iedergeval ik zal de driver uploaden8-)
succes!
welke windows gebruik je?
want je zou nu ook proberen te zoeken in de map c:/windows/system (moet je dat proberen te doen, dan hoef je niks te downloaden daar zit ie misschien al geinstalleerd)
in iedergeval ik zal de driver uploaden8-)
succes!
Nou ik heb Windows Me al geinstalleerd gehad maar dan bleef mijn PC elke keer hangen... na een reboot deed mijn videokaart het dan ineens weer niet meer... weer een reboot later deed ie het wel weer, maar dat hield ie ook niet lang vol want uiteindelijk hield ie er gewoon helemaal mee op... niets mis met mijn Savage 4 want onder windows 2000 advanced server draait het wel normaal...
Pagina: 1