Ik wil het geluid van de Chromecast (Netflix) via mijn versterker afspelen: Chromecast -> TV -> versterker
Mijn setup bestaat uit de volgende apparaten:
Philips FR996 versterker
Samsung UE40C7700WS tv
Google Chromecast 1 (2013)
De chromecast zit in één van de HDMI poorten in de televisie. Vanaf de tv loopt een optische kabel naar de versterker.
De televisie staat ingesteld op externe luidsprekers, SPDIF, PCM.
De versterker zet ik op de juiste optische ingang (beide ingangen geprobeerd)
Bij het kijken van Netflix komt er geen geluid uit de versterker. Ergens zal dus iets mis moeten zijn.
Na wat bladeren in verschillende topics kom ik tot de conclusie dat Chromecast -> TV -> versterker gewoon zou moeten werken met een optische kabel.
Met het kijken van televisie met een Humax decoder werkt dit prima met een optische kabel.
Iemand nog een idee wat ik kan proberen om het geluid van de Chromecast toch via de versterker af te spelen? Alvast bedankt.
Mijn setup bestaat uit de volgende apparaten:
Philips FR996 versterker
Samsung UE40C7700WS tv
Google Chromecast 1 (2013)
De chromecast zit in één van de HDMI poorten in de televisie. Vanaf de tv loopt een optische kabel naar de versterker.
De televisie staat ingesteld op externe luidsprekers, SPDIF, PCM.
De versterker zet ik op de juiste optische ingang (beide ingangen geprobeerd)
Bij het kijken van Netflix komt er geen geluid uit de versterker. Ergens zal dus iets mis moeten zijn.
Na wat bladeren in verschillende topics kom ik tot de conclusie dat Chromecast -> TV -> versterker gewoon zou moeten werken met een optische kabel.
Met het kijken van televisie met een Humax decoder werkt dit prima met een optische kabel.
Iemand nog een idee wat ik kan proberen om het geluid van de Chromecast toch via de versterker af te spelen? Alvast bedankt.