okay jongens, ik heb wat advies nodig
vanwege een gelukkige omstandigheid heb ik een slordige 7000 gulden te besteden aan een zeer/zeer snel grafisch werkstation, bij voorkeur te besteden bij 1 bedrijf (is niet echt een must maar wel handig mbt garantie)
gebruikte sofware: 3dstudiomax4 (modelleren+renderen), autocad2000, maya3, fotoshop6, met name 3d werk is erg belangrijk
moet draaien onder windows 2000
wordt niet op gegamed
mijn voorlopige samenstelling is als volgt:
-moederbord: GB GA-6vxdc7 (dual dus)
-processors: dual pentium3 1000mhz
-videokaart: g-force2 gts of g-force3
-2x 512mb sdram intern, minimaal
-maxtor ide harde, 7200
-iiyama 21 inch
-snelle plextor
ik zou graag van een paar kenners horen wat de zwakke schakel is of moet het helemaal anders voor dit geld? welke zaak kan dit met een goede service/garantie leveren?
groeten tschumi
vanwege een gelukkige omstandigheid heb ik een slordige 7000 gulden te besteden aan een zeer/zeer snel grafisch werkstation, bij voorkeur te besteden bij 1 bedrijf (is niet echt een must maar wel handig mbt garantie)
gebruikte sofware: 3dstudiomax4 (modelleren+renderen), autocad2000, maya3, fotoshop6, met name 3d werk is erg belangrijk
moet draaien onder windows 2000
wordt niet op gegamed
mijn voorlopige samenstelling is als volgt:
-moederbord: GB GA-6vxdc7 (dual dus)
-processors: dual pentium3 1000mhz
-videokaart: g-force2 gts of g-force3
-2x 512mb sdram intern, minimaal
-maxtor ide harde, 7200
-iiyama 21 inch
-snelle plextor
ik zou graag van een paar kenners horen wat de zwakke schakel is of moet het helemaal anders voor dit geld? welke zaak kan dit met een goede service/garantie leveren?
groeten tschumi