Heb momenteel een advertentie staan voor een monitor (nieuwprijs ~230 euro) waarin ik duidelijk aangeef dat de prijs van 175 euro vast is en dat bieden niet op prijs wordt gesteld. De gebruiker in kwestie vond het toch nodig om te bieden, in dit geval met een bod van 50 euro (wat sowieso onrealistisch is). Ik geef aan dat ik dit niet op prijs stel maar omdat ik in een goede bui ben het erbij laat zitten. In plaats van excuses aan te bieden, wat ik in dat geval zou doen (je kan er immers overheen gelezen hebben, gebeurt iedereen wel eens), vindt de gebruiker het nodig om een hinderlijke discussie aan te gaan. Op dat moment werd het dusdanig irritant dat ik een negatieve beoordeling heb geplaatst op het punt van communicatie. Amper een minuut later kwam daar al een 'wraakfeedback' op. Maar nee, dit was nog niet genoeg, nog een minuut later volgt er een tweede negatieve beoordeling. Het moge duidelijk zijn dat dit niet is hoe het op Tweakers hoort te gaan, vandaar dit topic.
Sowieso ben ik van mening dat beide beoordelingen aan mijn adres verwijderd moeten worden, bij nummer één omdat het simpelweg ongefundeerde 'wraakfeedback' is en bij nummer twee omdat dat al helemaal niet de bedoeling is. Indien de fout wordt toegegeven en er excuses wordt gemaakt ben ik eventueel bereid mijn feedback ook in te trekken. Is de andere kant (zoals tot op heden) alleen opzoek naar confrontatie niet.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)