Vraag

• Joppie02
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-06-2022
Hallo,

Sinds vorig jaar november gebruik ik de Wileyfox Spark X als mijn smartphone. Na een hoop gedoe ben ik deze budget telefoontjes een beetje zat geworden. Mijn mobiel (Wileyfox Spark X) kan zelfs geen Netflix hebben, ik heb dan zwart beeld met geluid (ik had al contact opgenomen met Netflix en de fabrikant, maar ze wezen elkaar steeds aan....). Deze mobiel is trouwens ook erg traag geworden:(.

Ik wil dus een betere mobiel;).
Daarom verhoog ik mijn budget tot de 300 euro. Ik heb hiervoor alleen maar Smartphones gehad van tussen de 80 en 180.
Ik had wel interesse in de Huawei P10 lite. Maar ik las dat er niet veel verassingen in zitten terwijl ik eigenlijk wel nieuwsgierig ben in nieuwtjes.

Dit is wat ik graag wil hebben.
Een mobiel met:
- minimaal 3gb Ram
- Goede camera
- minimaal 16gb intern geheugen (het liefste 32gb)
- redelijke accuduur
- vingerafdruk scanner
- HD scherm (het liefste full HD)

Trouwens....
Nu we net in een nieuw jaar zitten komen er straks ook weer heel wat nieuwe smartphone aan.
Dus, is het verstandig om nu een nieuwe smartphone te kopen? Of moet ik nog even wachten omdat er straks een hele hoop nieuwe op de markt komen?

Ik hoop op een paar goede tips;))

Met vriendelijke groet,
Joppie02

Alle reacties

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 10:54
Nokia 6?

Wachten kan altijd... Eind feb is de MWC en worden een hoop nieuwe modellen geïntroduceerd. Misschien kan je dan wel een flagship van vorig jaar betalen. Nokia 8?

Had je dit al gelezen? reviews: Vriendelijk geprijsde Androids - De felle strijd in de goedkope midd...

[ Voor 48% gewijzigd door S0epkip op 08-02-2018 20:10 ]

PVO

• Joppie02
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-06-2022
Ey,

Ik had die review nog niet gezien, maar die Motorola interesseert mij wel;). Bedankt voor de link! Die Nokia is mij weer wat te duur.