Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Problemen TP LINK PA4010

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb al 2 jaar een TP LINK PA4010 voor mijn playstation 4 omdat ik op zolder zit. Hij heeft het fantastisch gedaan, maar sinds een week begint het kuren te vertonen. In de ochtend en in de middag doet hij het fantastisch maar in de avond helemaal niet wat zou het probleem kunnen zijn. Ik ben geneigd om een nieuwe aan te schaffen.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:03
Gokje: Andere mensen op het netwerk, die overdag niet thuis zijn?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft het in de avond altijd gedaan. sinds een week niet meer terwijl de zelfde mensen op het netwerk zitten die er altijd op zitten

Verwijderd

Topicstarter
Het 2de lampje brandt ook niet meer dan

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De performance van powerline wordt beinvloed door andere apparaten die ook gebruik maken van het stroomnet. Is er misschien onlangs een nieuw apparaat bijgekomen? Met name adapters/transformators en sommige led-lampen kunnen voor verstoring zorgen.

Neem aan dat je de adapters al wel opnieuw gepaired hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze inderdaad op nieuw gepaired zonder succes. Het rare is dat hij het overdag sterk doet en het vanaf 17:30 gaat minderen. Er zijn geen nieuwe apparaten bij gekomen of lampen. Als hij het overdag doet dan knipperen de tweede en derde lampje ook telkens wat volgens mij ook niet hoort.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij powerline kunnen het ook nog de buren zijn die invloed hebben op jouw netwerk (want het stroomnet is met elkaar verbonden). Is gewoon een beetje vervelend en een nadeel van powerline. Bij dergelijke storingen is de oorzaak nooit echt goed te achterhalen.

Je kunt nog proberen om in je eigen huis zoveel mogelijk apparaten uit te zetten om te achterhalen of het toch misschien een apparaat van jezelf is di ede storing veroorzaakt.

Als je geaarde stopcontacten hebt kun je nog overstappen naar een moderner setje dat gebruik maakt van randaarde, maar het is vooraf niet te zeggen of dat wel goed gaat werken.
Pagina: 1