Libertel wil van zijn klanten af?

Pagina: 1
Acties:

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 13:25
Libertel heeft de geweldige actie dat wanneer je als trouwe klant een nieuwe phone wil, betaal je dezelfde prijs die een nieuwe abbo ook voor zon toestel zou betalen. Klinkt mooi... niet?

Wat blijkt nu, je moet wel boven de 100 piek per maand komen. Anders is het blijkbaar niet interesant. Dit vind ik best triest want ik ben al 3 jaar trouwe klant, ik wil niet me nummer verliezen, en toch wil ik een nieuwe phone (panasonic GD93) zonder abbonnement kost zon kreng 800 piek

Iemand dit wel voor elkaar gekregen zonder 3 maanden lang je eigen de tering te bellen om aan een gemidelde van boven de 100 piek te komen?? :?

Verwijderd

Je mag je nummer ook houden als je een abo neemt bij de concurrent (verplicht nl.). Gewoon overstappen als ze jou niet eens een nieuw telefoontje willen geven...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van "Gadget" naar [forum=4] :)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
M'n oom heeft dat een tijdje terug ook kunnen regelen, voor een laag bedrag een nieuwe telefoon, en je abonnement houden dus.

Ik weet bijna zeker dat hij niet meer dan 100 piek per maand verbelt.

Dus ik zou ff langs je telefoonboer gaan en ff vragen of er geen omwegen zijn.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op vrijdag 13 juli 2001 16:19 schreef Spokkie het volgende:
Je mag je nummer ook houden als je een abo neemt bij de concurrent (verplicht nl.). Gewoon overstappen als ze jou niet eens een nieuw telefoontje willen geven...
et is echter niet waterdicht, dus maar hopen dat het werkt... Ik ga het binnenkort ervaren: Dutchtone --> Libertel.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Ik heb een tijdje bij Libertel gewerkt en heb het soort gesprekken met klanten moeten voeren waar jij het nu over hebt. Ik moest mensen opbellen die hun abonnement hadden geannuleert en hun vervolgens met korting een nieuw toestel aanbieden zodat ze bij Libertel zouden blijven. Maar zoals je al zegt is dat echt een lachertje, alleen als je heel heel veel belt levert het je voordeel op. Libertel is opzich een prima provider, maar dit soort aanbiedingen zijn gewoon niet rendabel voor matige bellers.
Als ik jou was zou ik lekker m'n abonnement opzeggen en een nieuw nemen met een grote korting op een nieuw toestel, dat is volgens mij nog steeds het goedkoopst. :)

Verwijderd

klinkt als LVS, libertel verkoop & services, ik zat bij de CC rotterdam :)

Verwijderd

Hoeveel bel je nu ?

Gewoon een nieuwe foon eisen (als je tenminste de afgelopen jaren veel hebt gebeld) en anders dreigen over te stappen naar concurent.

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 05:12 schreef Tweaker het volgende:
Hoeveel bel je nu ?

Gewoon een nieuwe foon eisen (als je tenminste de afgelopen jaren veel hebt gebeld) en anders dreigen over te stappen naar concurent.
Gewoon overstappen naar debitel libertel kan je je nummer behouden en heb je nog steeds libertel.

Verwijderd

Op www.gsm.nl heb je zgn contractverlengingen: http://www.gsm.nl/aktie/coverleng.htm

Tsjek ook is http://gsm.2dehands.nl Daar wordt de GD93 nieuw, simlockvrij voor 300,- a 325,- aangeboden...

Ik zou gewoon overstappen als je er niet uit komt, je kan je nummer gewoon meenemen...

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:12

Destruction

(ex-)Automonteur

* Destruction had dan wel een prepaid toestel van libertel, maar is dat gemieter met dat brakke netwerk zo zat dat hij nu KPN heeft. :)

No Complaints Yet *D

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb nooit problemen met Libertel.

Ik heb bijna altijd een perfecte ontvangst.
Bij contractverlenging en inruil telefoon hoefte ik maar 50,- bij te betalen voor een Nokia 8210.

Bovendien kreeg ik ook nog een gratis ophoging van het abbo (kan 2 uur extra bellen per maand zonder extra te dokken).

Kortom --> Niks dan lof over Libertel.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:12

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 15 juli 2001 20:11 schreef DSmarty het volgende:
Ik heb nooit problemen met Libertel.

Ik heb bijna altijd een perfecte ontvangst.
Bij contractverlenging en inruil telefoon hoefte ik maar 50,- bij te betalen voor een Nokia 8210.

Bovendien kreeg ik ook nog een gratis ophoging van het abbo (kan 2 uur extra bellen per maand zonder extra te dokken).

Kortom --> Niks dan lof over Libertel.
Mischien bieden ze dan wel goede service aan mensen met een abbo bij hun, maar ik was steeds de verbinding kwijt.. ( het begon hier in zwolle op Ben© te lijken..... ;(

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 13:39 schreef DMS het volgende:

[..]

Gewoon overstappen naar debitel libertel kan je je nummer behouden en heb je nog steeds libertel.
Als je bij dezelfde network provider blijft is dit toch niet verplicht?

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 16:13

sjaak

un giorno credi

Ik heb ook geen probs met Libertel. Goeie service, snel handelen. No problem. Wel raar dat je als je lang klant bent, en niet aan die voorwaarden voldoet geen telefoon krijgt. Lijkt me uitstekende klantenbinding.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
koop zo'nn panasonic prepaid van BEN..kost 399, en dan die bel tegoed ff opbellen en jou sim van libertel in die panasonic doen..en verkoop je simkaart van ben of gooi hem desnoods weg..toch een mooi voordeel van 400piek zo...

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:08

philipnorth

Zeg maar Danny

Op vrijdag 13 juli 2001 20:23 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

et is echter niet waterdicht, dus maar hopen dat het werkt... Ik ga het binnenkort ervaren: Dutchtone --> Libertel.
is verplicht en waterdicht, alhoewel ze er wel geld voor mogen vragen, varieert geloof ik per provider, kan dus best zijn dat ze je 50 gulden in rekening brengen ivm nummerbehoud :(

-Xbox Gamertag: Dbongers

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 21:04 schreef philipnorth het volgende:

[..]

is verplicht en waterdicht, alhoewel ze er wel geld voor mogen vragen, varieert geloof ik per provider, kan dus best zijn dat ze je 50 gulden in rekening brengen ivm nummerbehoud :(
Providers mogen maximaal F 20,-- in rekening brengen voor nummerbehoud (wettelijk vastgelegd :) ). Alleen Ben doet dit daadwerkelijk, de anderen doen het gratis naar mijn weten.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1