't zal wel een generic switchje zijn met Realtek spullekes van binnen. Deze dingen (minst uitgebreide switchjes) zijn volgens mij redelijk hetzelfde van binnen, net zoals een boel netwerkkaarten in het goedkope segment gebaseerd zijn op een of andere Realtek chipset. Als je nog niets hebt, zijn het prima dingetjes. Ik heb er een waar ik het merk alweer van vergeten ben, en die doet het ook nog steeds prima (via veiling in duitsland gekocht 1 jaar terug). Ik heb een tijdje terug een discussie gevolgd hier over een goedkope switch bij Gistron. Ga daar maar es kijken (via pricewatch ofzo)
ach...in een volgend leven lach je er om!
vragen als dit post je beter in Network troublesshooting.. kennen ze er net dat ietsje meer van (als in meer intresse)
Ik heb al een tijdje de 8 poorts variant staan, prima ding. Ik heb hem gekocht bij http://www.mr-at.nl/
Voor specs even zoeken op google met linkpro en typenr, dan vind je de site van de fabrikant (in taiwan of zo, wel engels gelukkig
)
Voor specs even zoeken op google met linkpro en typenr, dan vind je de site van de fabrikant (in taiwan of zo, wel engels gelukkig
Ik heb die 8-poorts switch van Gistron en ben er ZEER tevreden over! Er zijn al de nodige gigabytes mee verstuurd
.
Pagina: 1