Toon posts:

Kpn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een kpn prepay telefoon. Nu ga ik binnenkort op vakantie naar zuid frankrijk.

Een kennis van mij is daar nu en die probeer ik te bereiken maar elke keer als ik heb bel krijg ik deze mobiele telefoon is momenteel niet bereikbaar.

Zou dit gewoon aan kpn liggen of aan waar de ander zich bevind want anders hoef ik mijn mob ook niet mee te nemen.

Verwijderd

Dat heeft toch niets met jouw mobiele telefoon te maken :?

Verwijderd

Topicstarter
De gene die ik probeer te bereiken heeft ook een prepay telefoon van kpn.

Verwijderd

Aha :)
Weet je zeker dat hij hem heeft aanstaan? Als ik op vakantie ben zet ik dat ding alleen 's avonds heel kort aan, zodat ik eventuele voicemailberichtjes zie en voor de rest doe ik hem weer snel uit. Als die persoon zijn voicemail niet heeft ingesteld ofzo krijg je natuurlijk die melding.

Verwijderd

Topicstarter
Tja zeker weten doe je nooit maar ik ben nu al 2 dagen bezig geweest. En hij heeft zijn mob normaal gesproken altijd aan.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

1)Geen bereik op zijn lokatie?
2)GSM leeg, geen stroom?
3)Ligt de hele dag te kr**ken, dus geen tijd voor gsm?

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Hij besteed zijn geld liever aan een biertje, als zijn telefoon aanstaat en hij wordt gebeld zijn de meeste kosten voor zijn rekening....
Pagina: 1