Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als LoL, Rocket League, Overwatch/Paladins en eventueel PubG kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als student wil ik niet te veel geld uitgeven aan een game pc omdat ik ook nog een laptop moet hebben om te studeren. Ik ben bereid om 600-650 euro uit te geven, 700 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee dit wordt mijn eerste eigen game pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben totaal geen expert op dit gebied, maar ik denk op zijn minst amd ryzen 3 1300x en een 1050ti nodig te hebben. Als ik dit fout heb, verbeter mij er vooral op.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, maar dit is wat ik zelf gevonden heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als hij niet te veel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of het lijstje dat ik samengesteld heb goed is of niet. Als dit niet het geval is dan zou ik graag horen wat er beter kan. Ik ben er bewust van dat het met mijn budget lastig is om iets goeds te krijgen, maar ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
Games als LoL, Rocket League, Overwatch/Paladins en eventueel PubG kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als student wil ik niet te veel geld uitgeven aan een game pc omdat ik ook nog een laptop moet hebben om te studeren. Ik ben bereid om 600-650 euro uit te geven, 700 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee dit wordt mijn eerste eigen game pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben totaal geen expert op dit gebied, maar ik denk op zijn minst amd ryzen 3 1300x en een 1050ti nodig te hebben. Als ik dit fout heb, verbeter mij er vooral op.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, maar dit is wat ik zelf gevonden heb.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 3 1300X Wraith Stealth koeler Boxed | € 117,50 | € 117,50 |
1 | Asus Prime B350-Plus | € 91,- | € 91,- |
1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC | € 169,99 | € 169,99 |
1 | WD Blue SSHD (2,5"), 1TB | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Phanteks Eclipse P300 | € 56,- | € 56,- |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSBK | € 82,50 | € 82,50 |
1 | Corsair CX450 | € 45,50 | € 45,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 632,44 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als hij niet te veel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of het lijstje dat ik samengesteld heb goed is of niet. Als dit niet het geval is dan zou ik graag horen wat er beter kan. Ik ben er bewust van dat het met mijn budget lastig is om iets goeds te krijgen, maar ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.