Afgelopen zaterdag heeft de website van Pabo een storing gehad waardoor bestellen niet mogelijk was.
Om dit te compenseren hebben ze op zondag de volgende email gestuurd.

Zoals ik en ook vele andere dachten nou dat is een mooie actie. Voor 15 euro bestellen en dan 15 euro korting krijgen. Effectief betaalde je dus als je voor precies 15 euro zou bestellen alleen de verzendkosten van 2,95
In totaal 6 bestellingen gedaan, want tja mooie actie en stond nergens vermeld dat de code maar eenmalig gebruikt mag worden.
Aangezien ik tot vandaag nog niks ontvangen had, maar eens gaan navragen waar de pakketjes blijven.
Toen kwam de onaangename verrassing dat er dus blijkbaar 5 van de 6 zijn geannuleerd.
Op de vraag waarom dat is gebeurd, wijzen ze naar hun algemene voorwaarden en dan specifiek dit stuk:
Via de mail waar ik wel de bestelbevestiging op het gekregen heb ik nog geen annulering ontvangen. Dat hebben ze alleen genoemd op de vraag wanneer de pakketten geleverd gaan worden.
Om dit te compenseren hebben ze op zondag de volgende email gestuurd.

Zoals ik en ook vele andere dachten nou dat is een mooie actie. Voor 15 euro bestellen en dan 15 euro korting krijgen. Effectief betaalde je dus als je voor precies 15 euro zou bestellen alleen de verzendkosten van 2,95
In totaal 6 bestellingen gedaan, want tja mooie actie en stond nergens vermeld dat de code maar eenmalig gebruikt mag worden.
Aangezien ik tot vandaag nog niks ontvangen had, maar eens gaan navragen waar de pakketjes blijven.
Toen kwam de onaangename verrassing dat er dus blijkbaar 5 van de 6 zijn geannuleerd.
Op de vraag waarom dat is gebeurd, wijzen ze naar hun algemene voorwaarden en dan specifiek dit stuk:
Tja misschien zit het juridisch wel helemaal dichtgetimmerd op deze manier, maar daar heb ik zelf te weinig verstand van, dus vandaar die vraag aan jullie of het klopt op de manier dat ze het nu doen.Overig verkregen actie-, kortings-, of vouchercodes
Iedere verkregen actie-, kortings-, of vouchercodes is voorzien van een uniek nummer of tekstcode die een
bepaalde waarde vertegenwoordigt.
Voor elektronische actie-, kortings-, of vouchercodes die bestaan uit een nummer geldt in veel gevallen dat
deze zijn gekoppeld aan een e-mailadres. Het e-mailadres waarnaar deze betreffende actie-, kortings-, of
vouchercodes zijn verstuurd, dient te worden gebruikt bij het inwisselen van deze actie-, kortings-, of
vouchercodes. De actie-, kortings-, of vouchercode kan niet op of via een ander e-mailadres worden
ingewisseld. Iedere actie-, kortings-, of vouchercode is gedurende een bepaalde periode geldig. Na de
vervaldatum kan de actie-, kortings-, of vouchercode niet meer worden gebruikt. Actie-, kortings-, of
vouchercodes kunnen niet voor openstaande bestellingen worden gebruikt. Tenzij anders staat vermeld, geldt
voor iedere actie-, kortings-, of vouchercodes dat deze per persoon en per (e-mail)adres slechts éénmalig kan
worden gebruikt. Per klant, per adres mogen twee actie-, kortings-, of vouchercodes worden genoteerd in een
periode van zes maanden.
Het tegoed van actie-, kortings-, of vouchercodes moet in één keer worden besteed en u kunt slechts één actie,
kortings-, of vouchercodes per bestelling gebruiken. Indien een actie-, kortings-, of vouchercodes wordt
gebruikt voor producten waarvan de prijs onder de waarde van de actie-, kortings-, of vouchercodes ligt,
vervalt de waarde die onbenut blijft. Deze wordt dus niet meer opnieuw uitgegeven. Actie-, kortings-, of
vouchercodes zijn niet inwisselbaar voor geld en u kunt met een actie-, kortings-, of vouchercodes geen korting
krijgen op andere producten dan de producten waarvoor de betreffende actie-, kortings-, of vouchercodes
geldt. Deze zijn dan nader omschreven in de uitingen waarin de actie-, kortings-, of vouchercode is
opgenomen. Elektronische actie-, kortings-, of vouchercodes worden éénmalig verstrekt. In geval van diefstal
of verlies vindt geen vergoeding plaats. Onder verlies valt ook het (per ongeluk) wissen van e-mails. Het is niet
toegestaan actie-, kortings-, of vouchercodes te wijzigen of te vervalsen. Iedere (poging tot) fraude of andere
niet toegestane handelingen wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van actie-, kortings-, of
vouchercodes wordt ontzegd.
Via de mail waar ik wel de bestelbevestiging op het gekregen heb ik nog geen annulering ontvangen. Dat hebben ze alleen genoemd op de vraag wanneer de pakketten geleverd gaan worden.