Hallo allemaal. Ik wil binnenkort een nieuwe pc samenstellen. Hiervoor heb ik o.a. jullie hulp en advies voor nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om voornamelijk te gamen. Daarnaast hobbymatig video's bewerken met Adobe pp en photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan tussen de 2600 en 2900 euro incl. verzendkosten en exl. assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem helemaal niks mee. Alles wordt nieuw. Ik ben nog wel van plan om de Asus ROG Swift PG348Q te kopen, maar dat is nog niet zeker
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al het een en ander samengesteld. Graag zou ik van jullie willen weten of dit allemaal wel klopt, wat er beter kan, en of het allemaal wel compatibel is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD processor
Ga je overklokken?
Ik ben voorlopig niet van plan om te OC, misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf het een en ander al bij elkaar gezocht. Graag zou ik van jullie een check willen. Ik zou graag willen weten of deze build goed op elkaar aansluit en of het wel allemaal compatibel is. Ook zou ik willen weten of het future-proof voor eventuele upgrades in de toekomst en of ik wel het beste krijg voor mijn geld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om voornamelijk te gamen. Daarnaast hobbymatig video's bewerken met Adobe pp en photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan tussen de 2600 en 2900 euro incl. verzendkosten en exl. assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem helemaal niks mee. Alles wordt nieuw. Ik ben nog wel van plan om de Asus ROG Swift PG348Q te kopen, maar dat is nog niet zeker
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al het een en ander samengesteld. Graag zou ik van jullie willen weten of dit allemaal wel klopt, wat er beter kan, en of het allemaal wel compatibel is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD processor
Ga je overklokken?
Ik ben voorlopig niet van plan om te OC, misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf het een en ander al bij elkaar gezocht. Graag zou ik van jullie een check willen. Ik zou graag willen weten of deze build goed op elkaar aansluit en of het wel allemaal compatibel is. Ook zou ik willen weten of het future-proof voor eventuele upgrades in de toekomst en of ik wel het beste krijg voor mijn geld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1800X Boxed zonder koeler | € 336,65 | € 336,65 |
| 1 | Asus ROG Crosshair VI Hero WiFi AC | € 262,65 | € 262,65 |
| 1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 1.033,86 | € 1.033,86 |
| 1 | Seagate Barracuda, 3TB | € 81,51 | € 81,51 |
| 1 | Phanteks Enthoo Evolv ATX Tempered Glass Edition Grijs | € 173,01 | € 173,01 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 151,99 | € 151,99 |
| 1 | Corsair Vengeance RGB CMR32GX4M2A2666C16 | € 377,- | € 377,- |
| 1 | Seasonic Prime Ultra 1000W Gold | € 187,50 | € 187,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 138,50 | € 138,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.742,67 | |