Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• mazzl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13-02 07:54
Hoi Tweakers,
ik heb denk ik een beetje een vreemd probleem.
ik wil een HP Proliant 1U server versturen naar een andere locatie maar ik heb de doos niet meer.
kan ook nergens vinden waar ik los een doos zou kunnen bemachtigen.
iemand een tip hoe ik de server het beste kan verpakken voordat deze met de koerier mee gaat?

vr gr
Martijn

If you don't stand for something you'll fall for everything

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:00

rens-br

Moderator Mobile & IN
@mazzl combinatie van een doos en dubbeltjesplastic?

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:09
Dit niks voor jou?
http://www.serverboxes.co.uk

• mazzl
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13-02 07:54
@rens-br Hoi Rens, ik kan geen doos vinden die past.
@wardjj TOP :) die had ik nog niet gevonden

If you don't stand for something you'll fall for everything

• DJSmiley
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 23:22

DJSmiley

Moderator Internet & Netwerken
Je kan ook even bij een lokaal IT bedrijf vragen of ze een doos over hebben, bij een dozenboer langsgaan, bij een witgoeddealer langsgaan en een magnetrondoos oid halen en zelf wat maken.

Genoeg opties. In alle gevallen: Niet echt (lees: totaal niet) een topic in PNS waard.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*