Factuur voor even langs te komen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:56

Soggney

Zeekomkommer

Topicstarter
Hallo tweakers,

even een korte situatieschets: Storm van 19 januari rukt mijn rolluik uit de geleiders op de 2de verdieping.
Ik vraag een bedrijf om langs te komen en dit te repareren, en geef aan dat deze hoog hangt. Terwijl op de website staat dat ze tot 5 meter kunnen repareren.

Gebeld met hen en zij overtuigen me om hen te laten langskomen.

Men komt langs, monteur stelt vast, dit is te hoog, ik kan niks doen. En gaat weer verder.
Nu krijg ik een factuur van 140 euro voor niks. Gebaseerd op een werkbon zonder mijn handtekening.

Wat moet ik hiermee?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Soggney schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:38:
Hallo tweakers,

even een korte situatieschets: Storm van 19 januari rukt mijn rolluik uit de geleiders op de 2de verdieping.
Ik vraag een bedrijf om langs te komen en dit te repareren, en geef aan dat deze hoog hangt. Terwijl op de website staat dat ze tot 5 meter kunnen repareren.

Men komt langs, monteur stelt vast, dit is te hoog, ik kan niks doen. En gaat weer verder.
Nu krijg ik een factuur van 140 euro voor niks. Gebaseerd op een werkbon zonder mijn handtekening.

Wat moet ik hiermee?
Bellen, aangeven dat er niks gedaan is en jij nergens voor getekend hebt en dat je de factuur graag gecrediteerd ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:42
Tweede verdieping is toch hoger dan 5 meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-09 23:02
Is het pantser (lammellenpakket) zelf ook beschadigd, of hoeft in principe alleen het pantser weer in de zijgeleiding te hoeven gedrukt?

OT: Ik zou gewoon even contact opnemen met dat bedrijf. Er is een grote kans dat dat gewoon een foutje was, en dat ze direct een credit nota sturen, of alsnog gaan repareren.

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:10
Ik neem aan dat @Soggney al heeft gebeld?
Zo'n topic aanmaken is immers meer werk dan even je telefoon pakken en bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:56

Soggney

Zeekomkommer

Topicstarter
Ik had reeds contact opgenomen via het contactformulier van de website. Maar totop heden geen antwoord gekregen.
Dus zonet hen gebeld, kon alleen de sales afdeling bereiken, die blijkbaar niet aan de financiele gegevens kunnen. Blijkt dat de factuur "gepind" was en reeds voldaan, wat totaal niet zo is. Dus ze gaan het nu verder onderzoeken. Sales gaf trouwens aan dat ik best via het contactformulier hierover kon klagen.

[ Voor 10% gewijzigd door Soggney op 08-02-2018 09:55 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:31

P_Tingen

omdat het KAN

Hmm, als je een factuur voor iets krijgt wat niet uitgevoerd is, er achteraan belt en dan hoort dat die factuur ook al is voldaan door iemand anders, dan zou ik toch misschien even doorzoeken naar een bedrijf dat zijn administratie wél op orde heeft.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:32
Tweede verdieping is meestal ~5,5 tot 8-9 meter bij een woning? Dat had je zelf toch ook kunnen constateren dat het hoger dan 5 meter is voordat je iemand voor nop langs liet rijden?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:27
Señor Sjon schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:23:
Tweede verdieping is meestal ~5,5 tot 8-9 meter bij een woning? Dat had je zelf toch ook kunnen constateren dat het hoger dan 5 meter is voordat je iemand voor nop langs liet rijden?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Soggney schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:54:
Ik had reeds contact opgenomen via het contactformulier van de website. Maar totop heden geen antwoord gekregen.
Dus zonet hen gebeld, kon alleen de sales afdeling bereiken, die blijkbaar niet aan de financiele gegevens kunnen. Blijkt dat de factuur "gepind" was en reeds voldaan, wat totaal niet zo is. Dus ze gaan het nu verder onderzoeken. Sales gaf trouwens aan dat ik best via het contactformulier hierover kon klagen.
Mooi, dan zou ik aangeven dat de factuur reeds voldaan is, maar de werkzaamheden niet naar tevredenheid zijn afgerond en vragen wanneer ze weer langskomen :+

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
Laat ze sowieso maar bewijzen dat jij opdracht hebt gegeven. En als je dat al hebt gedaan, hebben ze jou dan gewezen op voorrijkosten of op de algemene voorwaarden?

Om deze reden ben ik zo blij dat al mijn telefoongesprekken door een app worden opgenomen, dan kun je hier altijd op terugvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Hamvraag is : "Hoe hoog hangt nu werkelijk het rolluik ?"

Antwoord: < 5meter
Conclusie: Geen kosten

Antwoord: > 5meter
Conclusie: Wel kosten

(al weet niet ik niet of België hier wellicht nog andere regels voor heeft)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:02
Breezers schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:48:
Hamvraag is : "Hoe hoog hangt nu werkelijk het rolluik ?"

Antwoord: < 5meter
Conclusie: Geen kosten

Antwoord: > 5meter
Conclusie: Wel kosten

(al weet niet ik niet of België hier wellicht nog andere regels voor heeft)
Niet helemaal mee eens. Als professional hoor je voor je een klant op kosten jaagt even naar de juiste informatie te vragen. Daar hoort ook bij "hoe hoog zit het rolluik". Als een klant dan aangeeft op 2e verdieping van een normaal woonhuis dan ga je niet net doen alsof je niet weet dat dat 5+ meter is. Los daarvan ga je ook niet zonder een bedrag af te spreken voorrijden en kosten rekenen, en al helemaal geen 140 euro. Weet ook niet hoe zo'n bedrijf die kosten wil gaan innen zonder schriftelijke bevestiging van opdracht, wens ze veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet idd betalen voor het laten langs komen en controleren heb ik ook gewoon moeten doen. Maar bij het bestellen hebben ze dat eraf getrokken van het geheel bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:19:
Je moet idd betalen voor het laten langs komen en controleren heb ik ook gewoon moeten doen.
Want waarom moet je dat betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dennis schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:51:
[...]

Inspectie met een negatief advies/resultaat, blijft gewoon een inspectie.

Maar hoe lang is hij geweest? Voorrijkosten ~70 euro, zal het max 60 euro per uur zijn, zou hij dus minimaal een uur daar zijn geweest.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dennis schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:51:
Dat zal afhangen van de precieze omstandigheden. Op zich is het ook niet vreemd als er een vorm van onderzoekskosten in rekening wordt gebracht, ook als er niet aan de originele opdracht kan worden voldaan... Zij hebben tenslotte ook kosten gemaakt.

Maar dat moet dan uiteraard wel onderdeel van de opdracht zijn geweest. En het is in dit topic vooralsnog niet erg duidelijk wat die omvatte 'zij overtuigen me om hen te laten langskomen'.

Kortom, zonder meer kennis van de situatie kunnen we eigenlijk niks zeggen.

edit:

Wat @SinergyX ook al zei :)

[ Voor 3% gewijzigd door ACM op 08-02-2018 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Valorian schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:14:
[...]

Niet helemaal mee eens. Als professional hoor je voor je een klant op kosten jaagt even naar de juiste informatie te vragen. Daar hoort ook bij "hoe hoog zit het rolluik". Als een klant dan aangeeft op 2e verdieping van een normaal woonhuis dan ga je niet net doen alsof je niet weet dat dat 5+ meter is. Los daarvan ga je ook niet zonder een bedrag af te spreken voorrijden en kosten rekenen, en al helemaal geen 140 euro. Weet ook niet hoe zo'n bedrijf die kosten wil gaan innen zonder schriftelijke bevestiging van opdracht, wens ze veel succes.
Meh, het gaat meer om de basis : "Is dit bedrijf voor niets langsgekomen en had TS van te voren kunnen voorkomen ?"

De definitie van "professional" ontschiet mij even (tenzij dit een Belgische term is) ?
Mondelinge overeenkomst is net zo bindend als schriftelijk (in ieder geval in NL)
TS was kennelijk op de hoogte van een maximale hoogte via de website en dat is ook onderdeel "informatie verstrekking"
Daarnaast zijn voorrijkosten helemaal niet vreemd (wellicht wat hoger ivm grotere afstanden in België ?), bel maar eens een loodgieter, electricien, CV installateur, ontstoppingsdienst etc

Misschien is er nog wel extra informatie die wij niet weten(voorwaarden prijzen, mogelijkheden etc tijdens telefoongesprek ?) maar als je het probleem in de kern bekijkt is het nog steeds in de essentie belangrijk om nu eens te weten hoe hoog (of toegankelijk) is nu dat rolluik :P

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakesushi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-08-2020
Tja wij hebben ook weleens lastige klanten zoals TS.
Daar hebben wij een oplossing voor: Track and Trace in onze auto en tablet.
Daarmee kan de klant niet meer wegkomen met de flauwekul dat wij niet geweest zijn.
En als het op een 2de verdieping zat kon je zelf wel weten dat het meer dan 5 meter is.

Daarmee heb je verkeerde informatie verschaft en daar draai je voor op.
En logisch want de auto rijd niet op water en het bedrijf is geen filantropische instelling.

(Werkt zelf voor een liften en rolluikenbedrijf)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:51
Sakesushi schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:04:
Daarmee kan de klant niet meer wegkomen met de flauwekul dat wij niet geweest zijn.
En als het op een 2de verdieping zat kon je zelf wel weten dat het meer dan 5 meter is.

En logisch want de auto rijd niet op water en het bedrijf is geen filantropische instelling.

Lees eens het hele verhaal opnieuw. Begrijpend lezen is zeker niet je sterkste punt.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

[..]

Ook dat kan je niet zomaar stellen. Als hij heeft aangegeven "het zit op de 2e etage, kunnen jullie dat fixen?" en zij antwoorden met "jahoor, natuurlijk". Dan mag je wel degelijk aannemen dat zij dat daadwerkelijk kunnen, ook als het hoger is dan op hun site staat. En als ze twijfelden ivm de hoogte hadden ze moeten doorvragen "is dat hoger dan 5 meter, denkt u? zoja, dan kan het niet"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakesushi
Monkeydancer schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:07:
[...]

Lees eens het hele verhaal opnieuw. Begrijpend lezen is zeker niet je sterkste punt.
Hij heeft aangegeven dat deze HOOG HANGT.
Niet dat het op de 2de verdieping was.

dus ik lees wel degelijk goed.
En 140 euro vind ik wel meevallen.
Voorrijkkosten en 1 uur werktijd (als hij minimaal 1 uur gerekend heeft tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Soggney schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:38:
Hallo tweakers,

Wat moet ik hiermee?
Een verkoper zal je ook overtuigen een keuken te kopen, een koelkast te bestellen en niet te wachten. Dat is normaal en te verwachten. Als redelijk mens behoor je zelf in staat te zijn wat tegengas te geven: "Ik wil er toch nog even over nadenken of wat gaat het kosten" ? Dit is normaal in de winkelwereld. Je hebt zelf ook een onderzoeksplicht en niet zo maar vlekkeloos overal ja op knikken.

Dat betekent echter niet dat ze een willekeurige prijs mogen rekenen. Je kan vragen om een specificatie, de bedragen moeten wel redelijk zijn voor wat gewoon is in die branche.

Zie het als leergeld voor de volgende keer.

[ Voor 3% gewijzigd door CyberMania op 08-02-2018 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Waarom niet gewoon even een vriendelijk maar duidelijk mailtje sturen dat het allemaal niet zo gelukkig is verlopen en dat je graag met ze in gesprek gaat over een oplossing voor die kosten omdat die toch wel erg fors en niet terecht zijn omdat zij ook niet hebben gevraagd hoe hoog het was terwijl ze wel wisten dat het op de tweede verdieping was (ofzo)?

Er is meestal wel een middenweg tussen 'leergeld' of 'laat hen maar aantonen dat ...'. Dan staat het meteen zo op scherp.

[ Voor 27% gewijzigd door nare man op 08-02-2018 17:14 ]

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het topic nu alweer te lang dat men niet even de posts door kan lezen? :?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Misschien dat TS nog wat belangrijke informatie achterwege laat voor dit topic, maar het bedrijf mag ook nog wel iets tjielpen aan de werkwijze hier en daar. Ik zou als bedrijf zijnde vragen om een hoogte. Als de klant aangeeft dat het <5 meter is en je werknemer kan met zijn ladder tot 5 meter komen, dan kom je voorrijden en ga je aan het werk. Als de klant aangeeft dat het hoger is dan 5 meter, dan geef je aan dat hier een hoogwerker bij moet komen en dat dit geld kost.

140 euro is ook enorm veel geld voor wat voorrijkosten en euh... uurloon? Je stapt uit, constateert dat je er niet bij kan en rijdt weer verder... Dat kan hooguit 5 minuten kosten.

Ik zou hier absoluut niet akkoord mee gaan, maar aan de andere kant had ik misschien ook als klant zijnde één en ander beter afgesproken.

Het belangrijkste is al gezegd... Bel gewoon met het bedrijf anders wordt het weken lang heen en weer mailen. Ga er desnoods heen (als ze een bezoekadres hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meddle
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-09 10:37

meddle

:o

Zou best een miscommunicatie kunnen zijn tussen het kantoor en de werknemer. Heb hier ook wel eens gehad dat een glaszetter zonder ladder aan kwam zetten terwijl hij op de eerste verdieping moest zijn, omdat dat blijkbaar niet was doorgegeven door degene die het glas had ingemeten. Gelukkig heb ik zelf een ladder die hij kon gebruiken, anders had hij weer een half uur terug kunnen rijden.

Aangenomen dat je duidelijk van tevoren hebt aangegeven dat het op de eerste verdieping was, en dat zij daarmee akkoord zijn gegaan, zou ik gewoon nog een belletje geven om het uit te leggen en proberen te regelen dat ze alsnog het probleem oplossen. Deze factuur zou ik sowieso niet betalen, aangezien het hun fout is dat ze iemand op pad sturen zonder de juiste apparatuur.

specs PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rc5proxy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-08 23:57
Aha een gulle gever check de factuur nog even op kenmerk of iets dat het voldaan is.
daarna factuur netjes naar je opstal verzekering opsturen :P
o ja en bel nog eventjes om email bevestiging van je telefoon gesprek waarin jouw is verteld dat de factuur is voldaan per pin mocht er ooit iemand als nog om euro's komen vragen met dwang bevel heb je email als bewijs dat je al per pin heb betaald 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12:49
Sakesushi schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:10:
[...]

Hij heeft aangegeven dat deze HOOG HANGT.
Niet dat het op de 2de verdieping was.

dus ik lees wel degelijk goed.
En 140 euro vind ik wel meevallen.
Voorrijkkosten en 1 uur werktijd (als hij minimaal 1 uur gerekend heeft tenminste)
Sommige mensen vinden alles waarvoor ze een keukentrapje nodig hebben al "hoog", terwijl een ander bij "hoog" pas denkt aan de tweede etage. Het is dan aan de professional aan de telefoon om even door te vragen om een goede beoordeling te kunnen maken of deze "hoge" klus haalbaar is met de middelen die de monteurs bij zich hebben.

Als de klant duidelijk zegt "het is hoog" en het bedrijf zegt vervolgens zonder doorvragen dat dat geen probleem is, dan mag je als klant simpelweg verwachten dat de monteur zonder problemen de boel kan komen herstellen.

Er is immers en mondelinge overeenkomst voor de werkzaamheden die "hoog" zijn. Dat de site een andere maximumhoogte hanteert in de algemene voorwaarden is niet relevant, want de gesloten overeenkomst omvat ook het begrip hoogte. De algemene voorwaarden gelden alleen op punten waar de specifieke overeenkomst niets over meldt.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:02
Nog een toevoeging: voorrijkosten zijn sowieso “bijkomende kosten” die verplicht vemeld moeten worden voorafgaand aan de opdracht (bron: google voorrijkosten + acm). Dus tenzij dat expliciet gedaan is staat TS sterk. Kunnen ze hooguit de arbeidstijd in rekening brengen, en die zal nihil zijn.

Eerlijk gezegd vind ik de hele situatie (uitgaand van dat TS de waarheid spreekt, dat valt natuurlijk niet te bewijzen) zo stompzinnig dat ik niet anders kan concluderen dan dat het bedrijf moedwillig langskomt om kosten te maken, terwijl ze met één vraag uitsluitsel hadden gehad over haalbaarheid van de klus.

Maar goed: we horen hier zoals gebruikelijk bij dit soort casussen maar één kant van het verhaal dus een slag om de arm blijft noodzakelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

lastige klanten? Wat voor een onprofessionele houding is dat nou weer. Jullie dienen te weten hoe hoog zo'n luik op de tweede verdieping hangt. Beetje een argeloze klant op kosten jagen. Alsof €140 rekenen acceptabel is voor voorrij kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Je tablet en auto kunnen me van alles zeggen, voor hetzelfde geld was je bij de buurman. In dit geval had de monteur zijn werkbon moeten laten aftekenen en heeft dat niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakesushi
Sander schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:10:
[...]

Je tablet en auto kunnen me van alles zeggen, voor hetzelfde geld was je bij de buurman. In dit geval had de monteur zijn werkbon moeten laten aftekenen en heeft dat niet gedaan.
Er is nog altijd een mondelinge overeenkomst, als ze slim zijn is dat gesprek opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12:49
Sakesushi schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:49:
[...]

Er is nog altijd een mondelinge overeenkomst, als ze slim zijn is dat gesprek opgenomen.
Als het klopt wat TS zegt, is die mondelinge overeenkomst het herstellen van een rolluik wat "heel hoog" hangt en wat niet is gedaan, ondanks dat men heeft gezegd dat het wel goed zou komen.

Als niet is doorgevraagd naar hoe hoog "heel hoog" is, is er gewoon een mondelinge overeenkomst die door het bedrijf in het geheel niet is nagekomen terwijl de klus is aanvaard. Het bedrijf is daarom in 100% in gebreke gebleven, met als gevolg dat de klant 100% van de rekening niet hoeft te betalen.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srnvisscher
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 00:08
Dat zal wel betekenen dat de factuur niet meer open stond omdat hij intern gecrediteerd zal zijn. Bij sales zien ze dat dan als voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sakesushi schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:49:
[...]

als ze slim zijn hebben ze toen ook aangegeven dat er €140 voorrij kosten gerekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Volgende keer dus op zoek naar bedrijven die 'vrijblijvend' iets voor je kunnen betekenen, en niet dit soort oplichtpraktijken. Want het is echt druppel meer dan dat, oplichting.
Pagina: 1