Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkx93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08 14:17
Als voorbeeld1@exchange.com mailt naar voorbeeld2@exchange.com. Dan verdwijnt de mail in de spam box van voorbeeld2. Maar als voorbeeld1 naar andere mensen mailt (binnen het domein), zien we dit probleem niet terug. En komt netjes aan in de inbox van bijv. voorbeeld3@exchange.com.

-Het lijkt dus een probleem te zijn bij alleen voorbeeld2
En als voorbeeld1 in een CC staat naar voorbeeld2 wordt de mail bij voorbeeld2 ook naar de spam gestuurd.

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Exchange 2010
Server 2008

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
-Als we de mailtjes naar de inbox slepen gaat het binnen een paar seconden weer terug naar de spam box
-We hebben de regels in exchange 2010 proberen in te stellen maar dan krijgen we de melding: Dat het niet mogelijk is omdat voorbeeld1 al lid is van het domein.
-Bij de cliënt hebben we hetzelfde geprobeerd en hetzelfde antwoord: niet mogelijk is omdat voorbeeld1 al lid is van het domein.

Beste antwoord (via pkx93 op 08-02-2018 16:26)

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 16:46
Heeft voorbeeld2 toevallig ook Exchange ActiveSync in gebruik. Zo ja, kijk dan eens op diegene z'n telefoon of de afzender als spammer gemarkeerd is. Is een optie bij in ieder geval Samsung telefoons, mail openen en via het menu 'markeren als spam'.

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je mailtjes sleept van spam naar inbox en het wordt automatisch teruggezet naar spam, klinkt dit als een enorme client-side instelling en/of een overactieve spam-software op de Exchange-server.

Heb je OWA? Zo ja, sleep daar eens mail heen & weer van spam naar inbox.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kijk eens via webmail of er regels zijn ingesteld, of er staat ergens een outlook client met lokale regels actief.

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkx93
MAX3400 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:37:
Als je mailtjes sleept van spam naar inbox en het wordt automatisch teruggezet naar spam, klinkt dit als een enorme client-side instelling en/of een overactieve spam-software op de Exchange-server.

Heb je OWA? Zo ja, sleep daar eens mail heen & weer van spam naar inbox.
Ben ik vergeten erbij te zetten. Dit heeft helaas ook niet geholpen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 16:46
Heeft voorbeeld2 toevallig ook Exchange ActiveSync in gebruik. Zo ja, kijk dan eens op diegene z'n telefoon of de afzender als spammer gemarkeerd is. Is een optie bij in ieder geval Samsung telefoons, mail openen en via het menu 'markeren als spam'.

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkx93
SteeringWheel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:59:
Bedankt voor het mee denken, het bovenstaande was de oplossing! :)

[ Voor 5% gewijzigd door pkx93 op 08-02-2018 16:27 ]

Pagina: 1