Als voorbeeld1@exchange.com mailt naar voorbeeld2@exchange.com. Dan verdwijnt de mail in de spam box van voorbeeld2. Maar als voorbeeld1 naar andere mensen mailt (binnen het domein), zien we dit probleem niet terug. En komt netjes aan in de inbox van bijv. voorbeeld3@exchange.com.
-Het lijkt dus een probleem te zijn bij alleen voorbeeld2
En als voorbeeld1 in een CC staat naar voorbeeld2 wordt de mail bij voorbeeld2 ook naar de spam gestuurd.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Exchange 2010
Server 2008
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
-Als we de mailtjes naar de inbox slepen gaat het binnen een paar seconden weer terug naar de spam box
-We hebben de regels in exchange 2010 proberen in te stellen maar dan krijgen we de melding: Dat het niet mogelijk is omdat voorbeeld1 al lid is van het domein.
-Bij de cliënt hebben we hetzelfde geprobeerd en hetzelfde antwoord: niet mogelijk is omdat voorbeeld1 al lid is van het domein.
-Het lijkt dus een probleem te zijn bij alleen voorbeeld2
En als voorbeeld1 in een CC staat naar voorbeeld2 wordt de mail bij voorbeeld2 ook naar de spam gestuurd.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Exchange 2010
Server 2008
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
-Als we de mailtjes naar de inbox slepen gaat het binnen een paar seconden weer terug naar de spam box
-We hebben de regels in exchange 2010 proberen in te stellen maar dan krijgen we de melding: Dat het niet mogelijk is omdat voorbeeld1 al lid is van het domein.
-Bij de cliënt hebben we hetzelfde geprobeerd en hetzelfde antwoord: niet mogelijk is omdat voorbeeld1 al lid is van het domein.