Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen
Matrox, dat lijkt me 100% duidelijk.
Je had ook kunnen zoeken.
Je had ook kunnen zoeken.
ok matrox
welke dan ?
leverancier zegt g200 met 16 mb ????
er is toch ook zoiets als g550 32 mb.
maar nee leverancier zegt g200 is het beste klopt dit ??????
welke dan ?
leverancier zegt g200 met 16 mb ????
er is toch ook zoiets als g550 32 mb.
maar nee leverancier zegt g200 is het beste klopt dit ??????
Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen
G200
Man, da's oude shit. Je moet gewoon een G400 of 450 nemen. De 550 is nog niet verkrijgbaar. Overigens is DualHeadTM een Matrox trademark. Andere merken gebruiken andere termen (b.v. twinview of zo)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Ik heb binnenkort een Matrox G400 32Bm Dual head te koop omdat ik niet veel gebruik maak van de dual head functie. Misschien is dat wat voor je. Kaartje is verder nog helemaal oke. Laat me maar even weten op: KHdV@mail.com
Verwijderd
Ik heb zelf ook een Matrox G400 Dual gehad.
echt een mooi en leuk kaartje. Maar nu schiet ie toch echt wel iets te kort met gamez...
Als het voor een cad-station is, ben je dan niet beter af met een tweetal videokaarten?
ik noem een radeon AGP of zo voor monitor 1 en een matrox PCI voor monitor 2...
niks slechts over die g400 of zo hoor (ik geniet er zelf ook van), maar je hebt dan wel een berg meer performance lijkt me
ik noem een radeon AGP of zo voor monitor 1 en een matrox PCI voor monitor 2...
niks slechts over die g400 of zo hoor (ik geniet er zelf ook van), maar je hebt dan wel een berg meer performance lijkt me
2 s3savage4 ?????????Op vrijdag 13 juli 2001 19:54 schreef Cool_Duck het volgende:
Wat dacht je van deze? Het kan meer dan 4 aan...
http://www.colorgraphic.co.uk/
dat zuigt !!
Verwijderd
Gozah neem de LeadTek Geforce 2mx Dual Head Max.. echt een ranzig goeje Dual Head... (dat dual head zegt het al doordat dual head trade mark is van Matrox, duz de kwaliteit dual head van matrox) met daarnaast ook nog phatte 3d prestaties (want de 3d prestaties ZUIGEN van de G450 etc..... ) Kost maar 400,- ofzo.. en dan heb je allebei.... met flink wat kabels geleverd, Windvd en andere leuke shit....
Als jij nou effe leest wat Roaming wilt, dan had je al niet gereageerd.Op vrijdag 13 juli 2001 21:16 schreef NFA-DK het volgende:
Gozah neem de LeadTek Geforce 2mx Dual Head Max.. echt een ranzig goeje Dual Head... (dat dual head zegt het al doordat dual head trade mark is van Matrox, duz de kwaliteit dual head van matrox) met daarnaast ook nog phatte 3d prestaties (want de 3d prestaties ZUIGEN van de G450 etc..... ) Kost maar 400,- ofzo.. en dan heb je allebei.... met flink wat kabels geleverd, Windvd en andere leuke shit....
Daarbij: Een Geforce die de 2D-techniek van zijn grootste concurent gebruikt, lijkt me slechts dán voor te komen wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen...
3D van Matrox zuigt overigens niet zó heel erg als jij ons doet willen geloven...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
draai maar eens 3dmark 2001 dan met een g450 en zet die score naast een score van een gf2 ... haal de score van de g450 van die van de gf af en zet een fl voor dat getal.. daar kan je aardig voor uitgaan zaterdag!
Of neem een Matrox G200 quad, die kan ook 4 monitoren aansturen.
2x LCD monitoren? Als het om CAD gaat is de Q3A framerate volledig irrelevant.
Wat wel relevant is, is de interfacetype. Gaat het om LCD's met DVI of d15sub(VGA) connectoren? In het eerste geval wil je een dual DVI out kaart. Ik meen dat enkel Matrox die maakt (een G450 variant, maar ik heb'm nog nooit gezien; die zul je dus speciaal moeten bestellen, en dan is het goed dat geld niet zo'n rol speelt).
Als je 2xVGA aansluiting hebt, zou ik nog steeds voor Matrox gaan- ze hebben de beste filters op het signaal. Zonder meer is het beeld rustiger dan de GF2MX varianten. Ik heb nog nooit een ATi Radeon VE met Hydravision gezien, maar dat schijnt ook behoorlijk goed te zijn. Maar de opties zijn nog niet zo ontwikkeld als bij Matrox dualhead.
Als je ff kunt wachten is de G550 zeker een aanrader- Matrox heeft de secondary RAMDAC opgeschroefd, wat het verschil tussen de 2 schermen verkleint.
Enfin, conclusie is duidelijk- jij bent precies de soort klant waar Matrox zich op richt en terecht de beste in is, dus is het hooguit een keuze van welke kaart je precies wilt.
Wat wel relevant is, is de interfacetype. Gaat het om LCD's met DVI of d15sub(VGA) connectoren? In het eerste geval wil je een dual DVI out kaart. Ik meen dat enkel Matrox die maakt (een G450 variant, maar ik heb'm nog nooit gezien; die zul je dus speciaal moeten bestellen, en dan is het goed dat geld niet zo'n rol speelt).
Als je 2xVGA aansluiting hebt, zou ik nog steeds voor Matrox gaan- ze hebben de beste filters op het signaal. Zonder meer is het beeld rustiger dan de GF2MX varianten. Ik heb nog nooit een ATi Radeon VE met Hydravision gezien, maar dat schijnt ook behoorlijk goed te zijn. Maar de opties zijn nog niet zo ontwikkeld als bij Matrox dualhead.
Als je ff kunt wachten is de G550 zeker een aanrader- Matrox heeft de secondary RAMDAC opgeschroefd, wat het verschil tussen de 2 schermen verkleint.
Enfin, conclusie is duidelijk- jij bent precies de soort klant waar Matrox zich op richt en terecht de beste in is, dus is het hooguit een keuze van welke kaart je precies wilt.
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Inderdaad, als je echt alleen maar 2D shit wilt, en die lcd monitoren erop aan wilt sluiten , neem dan de Matrox G550... niet de Matrox G450, pleaz not... heb m vanmiddag ff gehaald maar ik vind m nou niet echt super.. de dual head is best mooi, maar t ken nog net wat beter en dat haalt die G550 denk ik er dan wel uit... Als geld toch geen rol speelt dan kan je beter daar ff op wachten heh en dan de very expenzive verzion van kopen
Pagina: 1