geluids begrenzer headset tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar en programma waarmee ik mijn geluid via de headset kan begrenzen op een maximaal aantal decibel, zodat ik niet overvallen kan worden met korte episodes van heel hard geluid tijdens het gamen. ik heb gehoord van programma's zoals smartbiz, die je geluid op een constant aantal decibels zet, echter is dit niet handig tijdens het gamen en wil ik ook minder harde geluiden kunnen horen.

Ik hoor graag of iemand hier iets kan aanraden of ideeën heeft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je zoekt een audio limiter/compressor. Zelf geen ervaring mee (ken het alleen in muziekprogramma's, niet in Windows zelf) dus ik adviseer hier eens doorheen te bladeren: [google=windows audio compressor limiter], dan wel die termen hier op GoT te testen.

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 08-02-2018 03:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
> Problemen en Vragen

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

PC, playstation, Xbox, Gameboy... etc? (Je vraagt om software, dus ga uit van Windows, welke versie?) Ook zou wat meer info over de gebruikte headset fijn zijn. Bij zowel mijn geluidskaart als bij mijn headset zit deze instelling gewoon in Windows bij de eigenschappen van het geluid, maar of dat op jou van toepassing is?

[ Voor 11% gewijzigd door OmeJoyo op 08-02-2018 08:21 ]

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity