Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funnyface131
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-07 14:09
Beste mensen,

Zojuist zat ik te zoeken voor een beugel/arm om mijn monitoren op te hangen, nu had in onderstaande beugel gevonden alleen is de vraag of mijn monitoren hier op bevestigd kunnen worden. (zie onderstaand)
ik ben van plan om 2e aoc G2460VQ6 24 inch monitor aan te schaffen alleen zou ik graag willen weten of deze allebei wel op de beugel passen. :S

Op de website van de Dataflex kan je wel zien of je monitor past op de betreffende beugel alleen daar staat het model dat ik heb net niet bij :? 8)7

Misschien niet heel belangrijk maar ben aan het rondkijken naar een andere monitor (Asus of weer AOC)

Monitor: AOC G2460VQ6 (24 inch)
Monitor: AOC G2260VWQ6 (21,5 inch)

Beugel: https://goo.gl/Se3NFB

Alvast bedankt :) _/-\o_

Beste antwoord (via Funnyface131 op 08-02-2018 08:58)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Monitorbeugels en bevestiging zijn goed gestandaardiseerd volgens de VESA standaard. In de specs van de monitor kun je zien dat die een VESA 100 montage heeft (een vierkant patroon met de gaten 100mm van elkaar af)
In de link van je beugel zie je dat die VESA 100 en VESA 75 ondersteunt, Kortom, ja, dat moet gaan werken.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Monitorbeugels en bevestiging zijn goed gestandaardiseerd volgens de VESA standaard. In de specs van de monitor kun je zien dat die een VESA 100 montage heeft (een vierkant patroon met de gaten 100mm van elkaar af)
In de link van je beugel zie je dat die VESA 100 en VESA 75 ondersteunt, Kortom, ja, dat moet gaan werken.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.