Jaja, mensen. Zelfs na al deze jaren is er nog steeds een Nederlander te vinden die op zoek is naar een antwoord over de Gameboy Advance SP. Ik droomde namelijk altijd al van een Flash Card, waarmee ik al mijn gewilde spellen moeiteloos erop kon zetten. Dus heb ik via Marktplaats eentje op de kop getikt: De Flash Card Advance. Deze werkt met een Flash Linker die eigenlijk met een LPT kabel aan de computer moet worden verbonden. Natuurlijk hebben wij moderne mensen deze niet meer, dus heb ik een mooie conversiekabel gekocht en de poort omgezet naar een USB. Ook heb ik software gedownload om alles over te gaan zetten, echter houdt 1 ding mij tegen:
Het programma geeft steeds aan: Linker not found
Hieronder een foto van de Flash Card en de Linker:

Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware:
Ik maak gebruik van een aardig standaard PC, met een AMD FX-6300 Six Core Processor van 3,50Ghz, 8GB aan RAM en 1TB opslagruimte.
Software:
- Windows 10 Home
- Littlewriter (voor het overzetten van de ROMS. Dit programma geeft ook die nare melding)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb geprobeerde de kabels te controleren, diverse drivers te installeren en mijn pc eens opnieuw op te starten, echter dit werkt allemaal niet.
Hopelijk kan iemand mij een klein stapje verder helpen
Alvast bedankt!
Het programma geeft steeds aan: Linker not found
Hieronder een foto van de Flash Card en de Linker:

Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware:
Ik maak gebruik van een aardig standaard PC, met een AMD FX-6300 Six Core Processor van 3,50Ghz, 8GB aan RAM en 1TB opslagruimte.
Software:
- Windows 10 Home
- Littlewriter (voor het overzetten van de ROMS. Dit programma geeft ook die nare melding)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb geprobeerde de kabels te controleren, diverse drivers te installeren en mijn pc eens opnieuw op te starten, echter dit werkt allemaal niet.
Hopelijk kan iemand mij een klein stapje verder helpen