Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• therealkek101
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-02 14:58
Mijn sony handycam camera HDR-CX330 maakt MTS video bestanden van alle filmpjes die ik maak maar als je deze in windows movie maker zet komt er een korte vertraging aan het begin en tussen de filmpjes als je ze aan elkaar wilt plakken.

Is deze camrecorder wel geschikt voor dit want dit formaat heb ik nog nooit gezien.
Ik heb andere editors gebruikt maar ook zonder succes, elke keer loopt ie vast of wordt ie even zwart tussen de filmpjes door. Ik wil alleen een paar filmpjes aan elkaar plakken.
Hoe kan ik dit oplossen?
Dit hoort niet zo moeilijk te zien :?

Alvast bedankt _/-\o_

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Merge eens een paar MTS middels https://photography.tutsp...ips-on-windows--cms-25830 en speel het resultaat af.

Nog steeds zwart? Dan ligt het aan je camcorder.
Geen zwart? Dan ligt het aan je editors.

Add and message me on XBL for FM7: OctagonQontrol

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21-02 21:30
De camera is prima, maar windows moviemaker gaat hier niet goed mee om, gebruik wat anders.

• Woutoud
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:46

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Schopje naar Workflow.

Woutoud.com

• therealkek101
quote:
MAX3400 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 21:45:
Merge eens een paar MTS middels https://photography.tutsp...ips-on-windows--cms-25830 en speel het resultaat af.

Nog steeds zwart? Dan ligt het aan je camcorder.
Geen zwart? Dan ligt het aan je editors.
Bij het mergen zijn de beelden niet zwart maar nadat hij de volgende clip afspeeld in elke volgorde gaat de balk helemaal naar het einde en loopt het beeld vast alleen de audio doet het. De filmpjes zelf doen het wel maar ze aan elkaar vast plakken geeft problemen :?

Is er misschien een andere video editor die u kunt aanraden voor dit soort bestanden?

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Handbrake al geprobeerd? tsMuxer?

Add and message me on XBL for FM7: OctagonQontrol

• therealkek101
quote:
MAX3400 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:13:
Handbrake al geprobeerd? tsMuxer?
Krijg je hier geen kwaliteits verlies als je hem overzet naar een ander bestands type? En dit zal erg lang duren als je bijv. 40 filmpjes hebt. Is er geen makkelijker manier? Kan ik niet gewoon met mijn camcorder mp4 bestanden in HD laten aan maken in het vervolg?
Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*