OneDrive for Mac

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertadriaensen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb op dit moment een oude Windows laptop waar voor elk van de gezinsleden een outlook.com profiel is ingesteld. Dus ook OneDrive is gekoppeld. Elk van de gezinsleden kan dus alleen dat zien in de OneDrive folder wat van hen is door de verschillende accounts.

Ik wil nu een MacBook kopen maar is bovenstaande daar ook mogelijk?
Kan ik verschillende gebruikersprofielen aanmaken en zodat wanneer elk van hen aanlogt op de macbook alleen hun eigen OneDrive folder zichtbaar is?

Of is het zo dat ik OneDrive enkel kan linken met 1 account voor alle gebruikers? Zo ja, zijn er andere oplossingen zodat toch ook allen van hen met de macbook kunnen werken en hun eigen OneDrive bestanden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31

talin

ES-MA

ja.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:40
macOS biedt de mogelijkheid om, net als bij Windows, meerdere gebruikers aan te maken.
Elke gebruiker heeft zijn/haar eigen omgeving en daarmee ook zijn/haar eigen instellingen.
Een OneDrive link bij gebruiker 1, kan/zal dus een heel andere link zijn dan de OneDrive link van gebruiker 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertadriaensen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09-2023
Thanks!