Kit met ingebouwde sensoren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJF3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-08 11:16
Kent iemand een kant en klare kit met een aantal sensoren (bijv. Licht, temperatuur, geluid, touch etc.)

Wil een demo maken waarbij ik zo'n kit ga integreren met een messaging platform.

Er mag ook een display op zitten.

Heb wel kits gevonden met daarin allemaal losse sensoren maar ik heb helaas niet de tijd om deze zelf samen te stellen.

Groeten!
DJ

Beste antwoord (via DJF3 op 16-02-2018 10:41)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Die zijn er wel, maar ligt eraan wat je precies wil. Hij doet niet alles wat je wil (geen microfoon, en touch is beetje houtje touwtje, en ze krijgen pluspunten voor hoe ze hun licht sensor hebben gemaakt (LEDs misbruiken)), maar het is wel een leuk klein ding, de Micro:Bit. Daarnaast kan hij nog een hoop met accelerometer bijvoorbeeld.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Die zijn er wel, maar ligt eraan wat je precies wil. Hij doet niet alles wat je wil (geen microfoon, en touch is beetje houtje touwtje, en ze krijgen pluspunten voor hoe ze hun licht sensor hebben gemaakt (LEDs misbruiken)), maar het is wel een leuk klein ding, de Micro:Bit. Daarnaast kan hij nog een hoop met accelerometer bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Op wat will je de sensoren aansluiten? Voor Arduino kun je sowieso starter kits vinden bij bijvoorbeeld Banggood of eBay. Al wil dat niet zeggen dat ze niet aan een Rpi te knutselen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:04

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Als je nu 6 losse kabeltjes moet interfacen of 1 dikke kabel, dat maakt toch niet uit?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:35
DJF3 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:22:
Kent iemand een kant en klare kit met een aantal sensoren (bijv. Licht, temperatuur, geluid, touch etc.)

Wil een demo maken waarbij ik zo'n kit ga integreren met een messaging platform.

Er mag ook een display op zitten.

Heb wel kits gevonden met daarin allemaal losse sensoren maar ik heb helaas niet de tijd om deze zelf samen te stellen.

Groeten!
DJ
Ja. Dat noemen ze een smartphone. Met een app kun je alle sensoren uitlezen.