PC speaker set voor muziek en games onder 200 euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via FeaR op 07-02-2018 18:07)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

We zijn een tijdje verder en de TS is nog niet aangepast en TS is ook niet meer online waardoor ik neig om te stellen dat dit de uiteindelijke vorm van dit topic is. Aan de Topic Titel lijkt me dit ook meer een topic voor Consumentenelektronica Aankoopadvies. Dit topic gaat op slot. Mocht je het opnieuw willen proberen dan graag in Consumentenelektronica Aankoopadvies een topic openen en daar de template invullen. De template leeg laten is eigenlijk altijd vragen om een slotje wegens gebrek aan eigen inzet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

We zijn een tijdje verder en de TS is nog niet aangepast en TS is ook niet meer online waardoor ik neig om te stellen dat dit de uiteindelijke vorm van dit topic is. Aan de Topic Titel lijkt me dit ook meer een topic voor Consumentenelektronica Aankoopadvies. Dit topic gaat op slot. Mocht je het opnieuw willen proberen dan graag in Consumentenelektronica Aankoopadvies een topic openen en daar de template invullen. De template leeg laten is eigenlijk altijd vragen om een slotje wegens gebrek aan eigen inzet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.