Bios Kt7a update? incompleet?

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Helloieeeeee.......

Ik heb die nieuwe bios opgehaald de 3r02 maar als ik deze unzip krijg ik 2 filetjes, te weten 3r02 & een readme file??
Horen dit geen 3 files te zijn waaronder update of heb ik iets verkeerd gedaan?

Verwijderd

Je moet nog minstens een bestan (uitvoerbaar) binnenhalen bij de fabrikant van je mobo ttz awardflash.exe of amiflash.exe (ofzoiets ...) je kan ze vinden daar waar je je bios update gevonden hebt ... normaal:)
Meestal eindigt een bios-update ook op een bin extentie, moet je ook goed op letten. En heel zeker alle docu doorlezen die je kan aantreffen ivm het flashen van je bios (m'n eertse was ook misgelopen, daarna wel nog meerdere gedaan die wel geslaagd zijn) leer je van.

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
ik heb bij bootdisk.com een flashdiskette gehaald/maakt en daarbij de uitgepakt zip van de bios gezet...... heb met rar gekeken en daar stond idd de BIN file IN! mar kan niet uitpakken.... ik probeer nog maar eens een andere site.... deze kwam trouwens van t.net dus wel vaag

Verwijderd

Het is ook een BETA bios dus enig verstand van dit soort geintjes is vereist waardoor ze alleen de bios leveren en verder niks. Als je niet eens weet hoe je dat moet oplossen kun je beter op de final wachten.

Maar als je het graag wilt weten, het makkelijkst is een oudere final bios downloaden, bootable floppy maken en op extracten. de betafile erop copyen, en in de runme.bat ff de biosfilename wijzigen in de .b02 file.