Azur 651A Auto Power Down - ADP

Pagina: 1
Acties:
  • 438 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jszvd
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21-09 12:20
Mijn vraag
In de manual van m'n Azur 651A versterker staat de Auto Power Down (ADP) functie vermeld:

Dit product heeft een permanente APD (Auto Power Down) functie. Na een
periode van inactiviteit van 30 minuten schakelt het product automatisch naar
stand-by.

Helaas werkt dit niet bij mij. Is er een bepaalde code om deze te activeren?

Dank alvast.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:38

Audione0

Strijdt der titanen

Ik heb deze stereoversterker ook, en bij mij werkt het wel. Volgens mij heb ik het destijds werkend gekregen door de standbyknop ingedrukt te houden (een paar seconden)

En anders even een mailtje wagen?

info@cambridgeaudio.com

https://techsupport.cambr...798-2044503175.1518108798

[ Voor 34% gewijzigd door Audione0 op 08-02-2018 18:00 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jszvd
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21-09 12:20
Dank voor het email adres van Cambridge Audio, heb inmiddels contact met hen gehad en zij zeggen dat dit niet is aan te passen en de Auto Power Down standaard staat ingesteld voor een inactieve periode van 30 minuten. Blijkbaar werkt dit niet bij mijn versterker en hun advies is dit na te laten kijken. Aangezien ik geen garantie meer verwacht (aangeschaft in 2012) laat ik het hierbij, valt mee te leven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(sorry, I can't write in Dutch)

I am trying to DISABLE that function instead! I asked CA and they replied the same, it's not possible to disable.

If someone knows how to enable/disable that function (even with a hardware mod) I would be interested to know, even if for the opposite reason :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cam_azur
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-12-2020
Beste Maurice,

Het is inmiddels bijna drie jaar geleden dat je dit onderwerp aansneed, maar ik dacht: "ik probeer het toch." Ik heb namelijk exact dezelfde versterker (dus met werkende APD functie). Zou je interesse hebben in een ruil? Bij ons gezin wordt de APD niet alom gewaardeerd... Ik ben dus op zoek geweest naar een mogelijkheid om hem uit te schakelen, maar is tot op heden niet gelukt.

Laat maar weten als je dit wat vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

@Cam_azur
Voor dit soort berichten is het forum niet bedoelt. Eigenlijk zou dit onder Vraag & Aanbod vallen maar ik zou in deze @jszvd een DM sturen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.