Toon posts:

Internetcafe

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zoek een site waar ik internetcafe's mee kan zoeken in het buitenland :)

ik ga naar spanje en ik zoek daar een internetcafe
[het plaatsje ROSES misschien hebben jullie er wat aan :Y) ]

Corne

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
scoot?

Verwijderd

Topicstarter
SCOOT??????

sorry hoor maar wasda

Verwijderd

www.scoot.nl

je moet wel zijn taal praten Dennis ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 13:33 schreef Courage het volgende:
www.scoot.nl

je moet wel zijn taal praten Dennis ;)
Mag ik weten wat je met MIJN taal bedoelt???
Nu weet ik wel weer wat SCOOT is,
dat is een zoek geval :)
Als je ALLEEN Scoot zegt ja DOH dat ik dan NIET weet waar je het over hebt...

Verwijderd

Topicstarter
sorry de site werkt voor geen ene F*CK

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49
Op vrijdag 13 juli 2001 13:40 schreef Qorne het volgende:
sorry de site werkt voor geen ene F*CK
dan moet je naar een andere ISP gaan, want hier werkt het razendsnel

Verwijderd

Topicstarter
hij geeft allemaal FOUTEN

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 13:53 schreef Qorne het volgende:
hij geeft allemaal FOUTEN
DAT ligt dan aan JOUW isp inderdaad, want ook HIER doet ie het PERFECT. Maar denk je nou ECHT dat SCOOT weet waar in SPANJE internetcafes zitten/

|:(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

En wat ik daarboven schreef, is jouw taaltje dus.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Waarom is het voor iedereen zo belangrijk om op vakantie ook nog te internetten? Ik ben blij dat ik dan eindelijk weer es wat anders doe. Als ze me nodig hebben bellen ze maar.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 13:58 schreef maartena het volgende:
Waarom is het voor iedereen zo belangrijk om op vakantie ook nog te internetten? Ik ben blij dat ik dan eindelijk weer es wat anders doe. Als ze me nodig hebben bellen ze maar.
Mijn idee

Verwijderd

Topicstarter
dat is wel zo maar GOT verslaaft :P

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 14:00 schreef Qorne het volgende:

[..]

dat is wel zo maar GOT verslaaft :P
nou... :o
maar goed als je dan echt niet zonder internet kan: http://www.backpackerscafe.com/ (weet niet over er veel op staat, kan hem nu ff niet bekijken, vond alleen die link)

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49
Ik weet wel een reden. Om m'n collega's op het werk vanaf het subtropische eiland waar ik over 2 weken zit een digitale onderwaterfoto te mailen met als onderschrift 'wat sneu dat jullie moeten werken terwijl wij van de onderwaterwereld bij 30+ graden aan het genieten zijn'

Verwijderd

internetcafe.pagina.nl :Z

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 14:03 schreef sverzijl het volgende:

[..]

Ik weet wel een reden. Om m'n collega's op het werk vanaf het subtropische eiland waar ik over 2 weken zit een digitale onderwaterfoto te mailen met als onderschrift 'wat sneu dat jullie moeten werken terwijl wij van de onderwaterwereld bij 30+ graden aan het genieten zijn'
Evil!!! misschien toch maar eens kijken of er een internetcafe in Lloret zit >:)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 14:04 schreef El.Greco het volgende:
internetcafe.pagina.nl :Z
Hmmz Spanje is nou niet echt een vooraanstaand land in internetcafes als ik dat zo zie :)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SMS
Je kunt in het buitenland gratis SMS-jes ontvangen, versturen kun je doen vanuit het internetcafé, kijk voor een overzicht op http://www.cybercafe.com.
Bron: Hi.nl

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
NAME: Cafe Virtual
CITY: Figueras
ADDRESS: 10 Plaza del Sol (upstairs) Figureaz Gerona Spain
PHONE: 34 (9)72 67 51 90
EMAIL: cafevirtual@sol10.es
HOME PAGE: http://cafevirtual.sol10.es/
HOURS: 10 am - 3 am
PRICES: Ptas 400/30min.
FACILITIES: 10 computers available, printer, scanner, video conference,

ik heb er 1 :9
bedankt allemaal de site cybercafe heeft er 1 gevonden :)
gister had ik daar ook gekeken maar toen kon ik niks vinden |:( dus dat lag aan mij :)
Pagina: 1