Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Router (hoeft geen wifi)- ten minste15 ports, waaronder enkele POE - OF zouden jullie gaan voor een managed switch?
AP - 2 - deze hangen tegen de plafond op gelijkvloers en 1st verdieping om aan te sluiten op de router
Wat is je budget?
geen idee
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben momenteel een huis aan het bouwen.
Alle netwerkkabels komen toe in 1 centraal punt
2 hiervan zijn voor een AP (dus POE)
3 andere hebben ook POE nodig (maar moet ik in een apparte vlan kunnen steken - domotica)
de rest is voor computers(3), tv(2) en andere (5).
ik ken de normale netgear routers, d-link routers, maar ik zoek eerder een iets grotere router, die niet persee wifi heeft, aangezien ik toch met AP's ga werken. Of zouden jullie gaan voor grotere managed switch?
Als jullie ook nog voortellen hebben om vb een pi (waarvan ik 1tje al gebruik, voor dhcp en dns filtering) met toffe software om mijn AP's of IOT-apparaten of dergelijke beter mee kan monitoren/bedienen, is dat altijd welkom.
Ik zoek een?
Router (hoeft geen wifi)- ten minste15 ports, waaronder enkele POE - OF zouden jullie gaan voor een managed switch?
AP - 2 - deze hangen tegen de plafond op gelijkvloers en 1st verdieping om aan te sluiten op de router
Wat is je budget?
geen idee
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben momenteel een huis aan het bouwen.
Alle netwerkkabels komen toe in 1 centraal punt
2 hiervan zijn voor een AP (dus POE)
3 andere hebben ook POE nodig (maar moet ik in een apparte vlan kunnen steken - domotica)
de rest is voor computers(3), tv(2) en andere (5).
ik ken de normale netgear routers, d-link routers, maar ik zoek eerder een iets grotere router, die niet persee wifi heeft, aangezien ik toch met AP's ga werken. Of zouden jullie gaan voor grotere managed switch?
Als jullie ook nog voortellen hebben om vb een pi (waarvan ik 1tje al gebruik, voor dhcp en dns filtering) met toffe software om mijn AP's of IOT-apparaten of dergelijke beter mee kan monitoren/bedienen, is dat altijd welkom.
[ Voor 3% gewijzigd door WingGraph op 07-02-2018 13:37 ]