Handig Pin-automaat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espardeme
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 02-03 00:58
Hoi Tweakers,

Ik zoek een?
Ik zoek een pin-automaat die ik makkelijk kan meenemen. Ik ben namelijk penningmeester van een netwerkclub en wil dat mensen bij een bijeenkomst makkelijk en snel kunnen betalen via een meeneem pin-automaat.

Wat is je budget?
Je hebt van die hele dure pin-automaten die al snel richting de 600 euro gaan. Maar je hebt ook van die kleinere die bijvoorbeeld 30 euro ofzo zijn. Dus het budget liever onder de 40 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wil ik er een met bluetooth, zodat ik hem met mijn mobiel kan verbinden.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het zijn bijeenkomsten van een groot aantal. Dus een snel en handig ding is wel fijn.

Ik had zelf deze al gevonden van sumup:
https://sumup.nl/air-contactloos-pinautomaat/?prc=EU19AIR

Alvast, dankjewel :) :) :)

Beste antwoord (via espardeme op 08-02-2018 11:06)

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:01
Ik ben wel te spreken over de Izettle. Deze koppel je via Bluetooth aan een telefoon of tablet (met SIM kaart). Het apparaat kost bijna niks, alleen betaal je daarna wel 1 tot 2,75% van de transactie aan Izettle, afhankelijk van hoeveel je hem gebruikt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-05 16:21
Als je een WIFI netwerk hebt daarzo waarmee je mag verbinden kan je voor deze gaan van CCV: https://www.ccv.nl/produc...80-mobiele-betaalautomaat

Mocht dat er niet zijn, is er ook een GPRS variant: https://www.ccv.nl/produc...80-mobiele-betaalautomaat

Beide zijn zowel te koop als te huur aangeboden.

[ Voor 8% gewijzigd door Wylana op 08-02-2018 10:52 ]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:01
Ik ben wel te spreken over de Izettle. Deze koppel je via Bluetooth aan een telefoon of tablet (met SIM kaart). Het apparaat kost bijna niks, alleen betaal je daarna wel 1 tot 2,75% van de transactie aan Izettle, afhankelijk van hoeveel je hem gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espardeme
Dankjewel thy... Die Izettle ziet er idd ook best goed uit. Nu nog kiezen tussen die of die van sumup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 15:21
Let inderdaad goed op naar de transactie fees. Als je de pinautomaat bij ccv koopt is de aankoop misschien hoog maar daarna kosten de transacties maar 5 of 6 cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 17:02

Bolletje

Moderator Harde Waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espardeme
Dankjewel nog voor de reacties Bolletje en martijnr17. Ik denk dat ik toch uiteindelijk voor de Izettle ga, omdat we maar een paar hele kleine transacties doen in een maand. Thx voor alle support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 17:02

Bolletje

Moderator Harde Waren
espardeme schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:49:
Dankjewel nog voor de reacties Bolletje en martijnr17. Ik denk dat ik toch uiteindelijk voor de Izettle ga, omdat we maar een paar hele kleine transacties doen in een maand. Thx voor alle support :)
Ik ben benieuwd naar je ervaring :)
Heb zelf ook de sumup en de iZettle op het oog.
Pagina: 1