Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Grafisch denisgnen in toekomst 3D tekenen en designen en als het mogelijk is wat toffe games kunnen spelen het liefs zo dat ik in 4K kan designen (denk hierbij aan een Totalwar series game)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1300 euro voor de pc
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee helemaal niets toetsenbord en kast krijg ik van een maat is een hele ruime kast hightower
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
eeeh het hele pakketje had zelf dit tot dusver samengesteld maar geen idee of het bij elkaar kan of niet
hoop dat jullie hier wat aan hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt een bepaald merk wat het beste bij elkaar werkt voor prestatie looks is een extraatje
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grote maakt niets uit wil de beste prestatie voor 1300 euro enige eis die ik stel is dat ik lekker vlekkeloos wil kunnen designen.
Ga je overklokken?
als het nodig is om te overklokken ja en anders gewoon de basis
Wat verwacht je van ons?
ik hoop een pc samen te stellen van 1300 euro kan er iets overheen maar het liefs onder. ben open voor suggesties
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie tweakers hulp!
Grafisch denisgnen in toekomst 3D tekenen en designen en als het mogelijk is wat toffe games kunnen spelen het liefs zo dat ik in 4K kan designen (denk hierbij aan een Totalwar series game)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1300 euro voor de pc
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee helemaal niets toetsenbord en kast krijg ik van een maat is een hele ruime kast hightower
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
eeeh het hele pakketje had zelf dit tot dusver samengesteld maar geen idee of het bij elkaar kan of niet
hoop dat jullie hier wat aan hebben
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 302,30 | € 302,30 |
| 1 | MSI X370 Gaming Pro Carbon | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) | € 334,- | € 334,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 61,25 | € 61,25 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 192,95 | € 192,95 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 97,50 | € 97,50 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 130,- | € 130,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.248,95 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt een bepaald merk wat het beste bij elkaar werkt voor prestatie looks is een extraatje
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grote maakt niets uit wil de beste prestatie voor 1300 euro enige eis die ik stel is dat ik lekker vlekkeloos wil kunnen designen.
Ga je overklokken?
als het nodig is om te overklokken ja en anders gewoon de basis
Wat verwacht je van ons?
ik hoop een pc samen te stellen van 1300 euro kan er iets overheen maar het liefs onder. ben open voor suggesties
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie tweakers hulp!
[ Voor 6% gewijzigd door mortega op 07-02-2018 11:19 ]