Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Office installeren (student) alleen online?

Pagina: 1
Acties:

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Hallo,

Wegens een herinstallatie van mijn laptop moet ik Office opnieuw installeren. Voorheen heb ik dit gedaan via de gratis student versie. Nu wilde ik dat weer doen en alles is gelukt, maar na installatie had ik geen Office op mijn laptop staan.

Het enige wat ik nu heb is een online versie hiervan. Mocht ik nu op Word/PowerPoint willen moet ik internet opstarten en via een pagina een nieuw document openen. Mijn opgeslagen documenten staan dan in OneDrive. Ik vind dit echt ongemakkelijk en wil er dus van af.

Kan iemand mij helpen om Office weer (fysiek zeg maar) op mijn laptop te installeren? Is dit niet meer aanwezig in het studenten pakket, wat ik helaas niet kan vinden, wil ik overwegen het eventueel te kopen.
PS: ik heb nu via SurfSpot nog 4,- afgerekend. Niet dat het veel is maar goed ik wil gewoon de 'oude vertroude' versie waarbij ik via taakbalk -> Word kan openen.

Kan iemand mij hiermee helpen? Bvd :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• MC trouble
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Misschien via de office deployment tool?

https://www.microsoft.com...oad/details.aspx?id=49117

Het is even vloek en schelden om het werkend te krijgen, maar hiermee kun je wel selectief/custom installeren. Ik wou het alleen Word en Excel installeren zonder skype en de andere on-nodigdheden.

• kevin12
  • Nu online
Dit heb ik gedaan en kom idd op de pagina uit waar je Office Apps kunt downloaden. Echter download er dan alleen de OneDrive van Office zeg maar en de apps niet. Dus blijf hetzelfde houden dat alles online staat.

• kevin12
  • Nu online
MC trouble schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:39:
Misschien via de office deployment tool?

https://www.microsoft.com...oad/details.aspx?id=49117

Het is even vloek en schelden om het werkend te krijgen, maar hiermee kun je wel selectief/custom installeren. Ik wou het alleen Word en Excel installeren zonder skype en de andere on-nodigdheden.
Na downloaden, runnen en in een map plaatsen klik ik op setup. Komt een halve seconde iets in mijn scherm maar meer niet. Doe ik het verkeerd of werkt dit bij mij niet?

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-11 21:50
@kevin12
Gebruik deze link: https://products.office.c...udent/office-in-education
Vul daar je e-mailadres in, daarna kun je de installer downloaden zie video:

My favorite programming language is solder.

• kevin12
  • Nu online
Puch-Maxi schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:17:
@kevin12
Gebruik deze link: https://products.office.c...udent/office-in-education
Vul daar je e-mailadres in, daarna kun je de installer downloaden zie video:

[video]
Wat ik gedaan heb is precies dit:
1. inloggen met mijn schoolmail (eigen mail werkt niet want is geen student)
2. kiezen student
3. krijg melding je hebt al een licentie
4. ga naar downloaden
5. klik op software downloaden
6. installeren -> installeert wel wat op mijn pc maar dus niet Word/PowerPoint

Edit:
1. Als ik klik op Office-Apps installeren ga ik naar een nieuwe pagina
2. Hierin staat Software en ik kan klikken op 2 onderdelen
3. OneDrive + Hulpprogramma's
4. Hulpprogramma's = Sharepoint
5. OneDrive geinstalleerd op 32 en 64 bit -> geen Office op de laptop

[ Voor 16% gewijzigd door kevin12 op 07-02-2018 12:22 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-11 21:50
Heb je de goede installer 32/64-bit? :)
https://portal.office.com/OLS/MySoftware.aspx

My favorite programming language is solder.

• kevin12
  • Nu online
Zie edit die is nu wat duidelijker

Edit: In de software installer staat niet Office. Dit is wss het probleem en wss heb ik geen recht hierop ivm gratis student versie.

[ Voor 22% gewijzigd door kevin12 op 07-02-2018 12:26 ]

• kevin12
  • Nu online
Ik denk dat ik het heb gevonden:

Volledig gratis online versie van Office met e-mail, videovergaderingen, voicemailintegratie, aangepaste hub voor teamwerk in de klas met Microsoft Teams, hulpprogramma’s voor compliance, en gegevensbeveiliging.

Dus ik kan niet meer dan een online versie krijgen. Mocht ik de apps willen downloaden moet ik A3 kopen (heb nu A1) en dit kost 2,50 per maand. Ik ga dit even proberen.

Edit: iedereen bedankt voor de moeite. Ik ben eruit gekomen. Een 'beginnersfout' want ik heb niet in mijn spam box gekeken waarin de juiste instructies-inlogcodes stonden. Erg stom :-(

[ Voor 18% gewijzigd door kevin12 op 07-02-2018 18:14 ]

Pagina: 1