Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihankara
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-08-2024
Mijn vraag
Ik heb onlangs een peugeot 5008 gekocht met ingebouwde multi media systeem. Maar deze geeft geen eigen dvd speler dus moet ilk externe speler aansluiten met een rca (geel ne witte kabel) om video's op de schermen te krijgen. Ik heb nu een usb to rca kabel gekocht voor de s6+. Maar als ik deze aansluit in de auto, maar ook op de tv, krijg ik geen signaal. Moet ik op de telefoon een speciale app installeren om het weekend te krijgen? Wie heeft ervaring hiermee?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung s6+

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op de tv thuis geprobeerd niet gelukt, met vidoeplayer en met een Samsung connect app geprobeerd maar tevergeefs.

Beste antwoord (via rens-br op 07-02-2018 15:50)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@cihankara welke kabel heb je precies gehaald? Heb je er een linkje van?

Het lijkt mij overigens heel sterk dat dit gaat werken. Zo'n RCA kabel is analoog, terwijl alle signalen die uit je USB-Poort komen digitaal zijn. Zie ook: https://forums.androidcen...l-other-video-output.html.

De S6 ondersteund ook nog eens geen MHL (HDMI over usb), waardoor het met converters ook niet gaat werken.

Ik ben dus bang dat je een andere oplossing moet verzinnen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@cihankara welke kabel heb je precies gehaald? Heb je er een linkje van?

Het lijkt mij overigens heel sterk dat dit gaat werken. Zo'n RCA kabel is analoog, terwijl alle signalen die uit je USB-Poort komen digitaal zijn. Zie ook: https://forums.androidcen...l-other-video-output.html.

De S6 ondersteund ook nog eens geen MHL (HDMI over usb), waardoor het met converters ook niet gaat werken.

Ik ben dus bang dat je een andere oplossing moet verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihankara
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb gewoon via aliexpress een rca geel/wit en micro USB besteld, puur om te testen.
Ik moet waarschijnlijk dan gewoon een mobiele DVD player of iets dergelijks kopen om Films in de auto te kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

cihankara schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:38:
Ik heb gewoon via aliexpress een rca geel/wit en micro USB besteld, puur om te testen.
Ah ok. Er staat op Aliexpress helaas wel meer 'onmogelijke' kabels e.d.
Ik moet waarschijnlijk dan gewoon een mobiele DVD player of iets dergelijks kopen om Films in de auto te kunnen afspelen.
Jep. Eventueel kan een laptop ook nog werken, mits die beschikt over een VGA poort.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 07-02-2018 15:44 ]