Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:40
Hi,

Ik heb recent een Corsair Scimitar Pro gekocht. Ik zit vast met die software.

Als ik meer dan 3 profielen heb, kan ik er geen een selecteren want ik val altijd terug op het laatst aangemaakt profiel.
Ik kan ook dpi/profile selector keys niet aanpassen in die software.

Ik snap er niets van, ik kan niets aanpassen. Geen profielen als default zetten, ik kan niet via de notification icon een profiel selecteren zoals ik dat kon met de software van Razer.

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Corsair Scimitar Pro Is de muis pricewatch: Corsair Scimitar Pro RGB Zwart ?
Ik neem aan dat je vraag is hoe meer te kunnen aanpassen. Welk OS? De laatste driverversie? Ook de eennalaatste versie geprobeerd?

Ook, kleine kans dat je te weinig rechten hebt. UAC staat aan?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lyca
Ja inderdaad het is die muis.

Ik vraag me af waarom ik maar 3 profielen kan configgen in de Corsair software. Als ik een 4de profiel configureer val ik altijd terug op dat profiel.

Wat me opvalt is dat (indien ik maar profielen heb) er overal een icoon bijstaat in de vorm van de muis. Als ik een 4de profiel configureer is dat niet.
Ik selecteer een profiel en minimaliseer de software en ik default terug naar het 4de profiel.

Daarvoor had ik hetzelfde probleem met het default profiel, dat heb ik verwijderd en ik zat terug op 3 profielen.

Dus 3 profielen is ok; ik kan swappen en het blijft ook zo. Eentje erbij en ik default altijd naar laatst gemaakte profiel.

Het volgende probleem is; ik kan de knoppen bij de scroll niet binden aan keys en games herkennen ze ook niet als mouse 5 - mouse 6.

Software versie: 2.22.38 van die corsair

• Lyca
Ok gevonden.

Het heeft dus te maken met die hardware profielen.
Als je die allemaal verwijderd en opnieuw begint met alleen software profielen zijn alle problemen opgelost.