Hostingsoorten

Pagina: 1
Acties:
  • 690 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Nefes
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16-09-2020
Beste Tweakers,

Voor onze (toekomstige) Magento webshop zijn wij opzoek naar een hosting. Echter durf ik bij bedrijven en developers niet om advies te vragen.
Bedrijven vertellen alleen hoe goed hun producten zijn en developers hebben ergens een reseller pakket die ze willen verkopen.

Nu gaat het om een Magento webshop die gekoppeld is aan onze eigen klanten systeem. De webshop bevat nu al ruim 10.000 producten, in de toekomst gaat dit nog veel meer worden. Daarnaast heeft de shop veel subdomeinen en extensies. Dit maakt een webshop zeer traag. Wij willen het eerste jaar geen problemen met de snelheid. Daarom willen we de eerste stap goed aanpakken.

Nu vraag ik me af welke hosting soort we kunnen kiezen:

Shared hosting : Zwz niet van toepassing
Vps: Is dat wel goed genoeg en wat houdt dat precies is
Clous hosting: Op heel veel websites wordt VPS als cloud weergegeven.

zijn er andere soorten hosting en eventuele bedrijven die vooral goed zijn in Magentohosting en support?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mocht je hier weinig reacties krijgen: kijk eens op webhostingtalk.nl

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een belangrijke factor is de kennis. Heb je zelf veel technische kennis aanwezig, dan kun je zelf uitstekend aan de slag met diensten zoals DigitalOcean of Vultr. Heb je deze kennis niet, maar wil je wel gebruik maken van technische kennis zodat jouw business optimaal draait, dan moet je een betrouwbare managed hosting partner zoeken (en voor die kennis betaal je dan ook). Ik heb positieve ervaring met Bizway, een kleine club maar wel met kennis van zaken, je kunt gewoon bij ze langskomen in Diemen. Maar er zijn vast zat concurrerende partijen :p

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Het ligt er maar aan wat je wilt, als je alles uit handen wilt geven zou ik voor een managed pakket gaan. Mocht je zelf alles willen onderhouden (op hardware na), dan ga je richting een/meerdere unmanaged server(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:30

Aganim

I have a cunning plan..

gast schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:34:
Ik heb positieve ervaring met Bizway, een kleine club maar wel met kennis van zaken, je kunt gewoon bij ze langskomen in Diemen.
Ik geef je meer kans als je langskomt in Bodegraven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Aganim bedankt voor de nuttige bijdrage, maar dit is al een wat ouder topic en het kicken is dan ook niet toegestaan. Hier kom dus een slotje op.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 23-05-2018 09:00 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.