Problemen met het displayen van huidige muziek auto radio

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin.lakenman
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-09-2023
Ik heb problemen met mijn autoradio die de huidige nummers niet laten zien op mijn radio.
Ik heb de autoradio: pioneer dehx5900bt.
Toen ik deze auto radio aanschafte werkte alles prima met mijn oneplus 3t, stuurwiel bediening deed het ook. Toen kreeg ik de update van android 7.1.1 naar 8.0. hierna werkte het displayen van mijn muziek via soundcloud niet meer, dit werkte wel nog via spotify.
Ik wist nog niet dat het door de software update kwam.
Toen ik de oneplus 5t had gekocht, (die nog op android 7.1.1 draaide) werkte alles weer prima. Echter ook hiervoor kwam de update uit waardoor ik weer het zelfde probleem ervaarde.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Mvg

Robin

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin.lakenman
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 11:19

IJsrace

null

Met een beetje Google-werk kun je een hoop vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin.lakenman
Geen oplossingen in dat topic man. Alleen dat mensen met de pixel phone problemen hadden op de 8.1 beta in november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalm
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 20:08
He, heb je hier inmiddels een oplossing voor?

Ik had een telefoon met android 7 en kocht paar weken geleden een nieuwe Xiaomi Mi a2 met android 8. Bij het afspelen van spotify via de bluetooth in mijn auto, zie ik in het scherm van de autoradio het voorgaande nummer. Het verstrijken van de tijd bij een nummer gaat niet per seconde, maar per 3 seconden. Ik kan huidige nummer alleen zien als ik 2x tik op bron, maar dan stopt de muziek heel ff en dat kan ook de bedoeling niet zijn.

Mijn vrouw gebruikte zojuist haar Samsung met android 7 en toen was er geen enkel probleem. Lijkt dus 100% android 8 probleem..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin.lakenman
Thanks man, is idd gefixt.

Heb ondertussen andere auto en andere radio.
Na software update was het bij mij verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalm
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 20:08
ok, dank voor je reactie. Ik zou mijn telefoon nog kunnen proberen in andere auto idd. Misschien is de combinatie van android 8 en mijn huidige auto (Skoda Superb) het ongelukkige probleem. Ik kan wel gewoon muziek luisteren, maar op je display het voorgaande nummer is zo irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin.lakenman
I feel your pain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:49
Heb een vergelijkbaar probleem, maar dan met de USB-audio van android 8.0. zelfde verhaal een beetje met het verschil dat het helemaal niet meer werkt. (Usb-audio out. en dat gebruik ik, helaas geen bluetooth).
Pagina: 1