Toon posts:

NZXT vs Corsair Casemodding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben van plan om mijn NZXT S340 Elite te customizen met hier en daar wat RGB. Ik wilde 2 RGB Casefans en RGB ledstrips. Dan heb ik de keuze tussen NZXT en Corsair. Ik zat tussen deze 2 lijstjes te twijfelen:

#ProductPrijsSubtotaal
2NZXT HUE+ Extension Kit€ 20,91€ 41,82
1NZXT Aer RGB120 Starter Pack€ 77,95€ 77,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 119,77

#ProductPrijsSubtotaal
1Corsair Lighting Node PRO (RGB Lighting Controller + 4 LED strips)€ 48,-€ 48,-
1Corsair HD140 RGB LED High Performance 140mm PWM Fan - Twin Pack with Controller, 140mm€ 50,95€ 50,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 98,95

Ik vroeg me af welk merk nou beter is voor de fans & ledstrips. NZXT is een tikkeltje duurder, maar mijn behuizing is ook van NZXT dus dat matcht misschien beter. Ik snap dat gedoe met die controllers ook niet helemaal. Ik ben van plan om het gewoon via de software van NZXT of Corsair te doen. Dus past alles dan ook? Ik weet bijna zeker dat ik de aansluitingen op mijn moederbord er voor heb.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Verwijderd op 07-02-2018 17:47)

• Lucardo1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-02 09:07
Aangezien je ook een NZXT behuizing hebt zou ik zeker voor de NZXT HUE + AER gaan.
Ben zelf sinds twee weken trotse eigenaar en ik moet zeggen dat het er chic uitziet.
CAM software werkt tegenwoordig ook prima dus daarvoor zou ik het niet laten ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Lucardo1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-02 09:07
Aangezien je ook een NZXT behuizing hebt zou ik zeker voor de NZXT HUE + AER gaan.
Ben zelf sinds twee weken trotse eigenaar en ik moet zeggen dat het er chic uitziet.
CAM software werkt tegenwoordig ook prima dus daarvoor zou ik het niet laten ;)