Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Kan ik dmv een powerbank door blijven filmen met de AEE S71?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• speurder073
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 10-02 07:12
Mijn vraag
...Kan ik mijn actioncam aansluiten op een powerbank en blijven doorfilmen. Ik wil dit gebruiken tijdens het vissen en niet de camera pas aan hoeven te zetten wanneer ik beet heb. Na een vangst kan ik de niet relevante beelden wissen zodat de sd kaart niet direct vol raakt.

Alvast bedankt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Ik heb een AEE S71 actioncam

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik heb een extra batterij gekocht maar met een powerbank kan ik nog langer doorfilmen.

Alle reacties

• L0we
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13:12
Bij mijn SJCam werkt dit dit gewoon ja.

Je zou het even kunnen checken of hij het doet terwijl je hem aan een telefoonlader hebt hangen. Als hij dat doet, doet hij het waarschijnlijk ook wel op een powerbank :)

• speurder073
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 10-02 07:12
L0we, bedankt voor je reactie. De Aee S71 kan opnemen tijdens het laden met een powerbank. Heb het getest met een powerbank van een collega.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True