Vraag

• Daan Mulder
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 10-02-2018
Mijn vraag
...
Hallo mensen,
Ik ben van plan om een refurbished HP Z420 workstation te gaan kopen met als upgrade een gtx 1060 6gb erin. Is dit een goed idee of moet ik toch maar voor de pre-build pc's gaan?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
HP Z420 workstation
Windows 10
intel e3 1270
32gb ram
1 tb hdd

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Gtx 1060 6gb

Alle reacties

Anoniem: 767375

Of het nou zo'n heel goed idee is, nee. Maar het kan uiteraard wel. Je zult er best een leuk systeem aan overhouden, mits natuurlijk de voeding die er inzit het ook allemaal nog netjes aankan. Of de build nou erg "future proof zou zijn", nee, dat niet.

• maratropa
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
een e3 1270 welke versie? wat wil je er mee doen? duâh?

[Voor 6% gewijzigd door maratropa op 06-02-2018 18:01]

specs

• Nareman
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 03-06-2019
Als je er mee gaat gamen, wat ik wel verwacht als je een 1060 koopt, dan is het misschien beter om een andere cpu te kiezen...

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 09:27

br00ky

Moderator Harde Waren
Eerst zelf maar eens het een en ander uitzoeken. Je vraag dumpen zonder relevant eigen onderzoek is niet hoe het werkt.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee