The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Tnx guys. Enne Mr.Atheist, ff volhouden met OGR he, anders is het voor ons niet meer spannend }:
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Verwijderd
Voor single leden of kleine teams is de lol er dan wel af eigenlijk.
Probleem : Op raadselachtige wijze zijn onze enige twee OGR-flushers opgehouden; Ik geloof dat één ervan op vakantie isOp vrijdag 13 juli 2001 21:06 schreef acq het volgende:
Yes! Eindelijken dat in slechts een half jaar tijd
Volgende LAN komt die taart er wel
Tnx guys. Enne Mr.Atheist, ff volhouden met OGR he, anders is het voor ons niet meer spannend }:
Moet ik nou echt zelf die ene T per dag doen?
Precies!; Mijlpalen staan toch om de mijl en gaan staan toch ook niet exponentieel van elkaar verwijderd?Op vrijdag 13 juli 2001 21:14 schreef HlpDsK het volgende:
Alleen jammer dat na de miljoen je niet nog steeds per 100.000 een mijlpaal hebt.
Als je mij een lol wilt doen, wel jaOp vrijdag 13 juli 2001 23:10 schreef Mr_Atheist het volgende:
[..]
Probleem : Op raadselachtige wijze zijn onze enige twee OGR-flushers opgehouden; Ik geloof dat één ervan op vakantie is![]()
Moet ik nou echt zelf die ene T per dag doen?
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Kunnen we daar dan niet eens een balletje over opgooien? Zoveel groter wordt die lijst toch ook weer niet en 't is dan inderdaad veel leuker. Onze keyrate zal na die 1M mijlpaal ook echt niet gigantisch toenemenOp vrijdag 13 juli 2001 21:14 schreef HlpDsK het volgende:
Alleen jammer dat na de miljoen je niet nog steeds per 100.000 een mijlpaal hebt.