Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Lekker potje veeleisende totally unoptimized ARMA 3 multiplayer kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een voorkeur voor budgetvriendelijk, de twee lijstjes die ik voorzie zijn mijn amateuristische pogingen van hetzelfde doel te behalen met 2 verschillende budgetten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude GTX660 die ik in de zomer zal upgraden, dit is vooral bedoeld voor een nieuwe CPU, MOBO en MEMORY
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ken niets van overklokken maar wil gerust bijleren. Maar het hoeft niet meer te zijn dan de basics. Keuze CPU was gebaseerd op budget, secundair was keuze MOBO als iets dat optimaal zou zijn voor keuze van CPU en keuzen MEMORY was tertair van belang, hierbij nam ik het snelste/betaalbare dat past op de MOBO.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur qua AMD of INTEL. Ik heb mijn pc graag zoals mijn bek, dat het altijd beschikbaar is tenzij het in slaapmodus is, en dat ik met 2minuten dagelijks onderhoud max het in leven houd voor een lange tijd. Het moet dus niet blinken maar wel wat kunnen verkauwen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen, ik ben gewoon opzoek naar sterke single core performance, vandaar het overclocken
Ga je overklokken?
Maximaal hoeft niet, maar ik heb hier en daar gelezen dat 4.0ghz of onder toch niet zo leuk gaat zijn
Wat verwacht je van ons?
Advies i.v.m.
- optimalisaite
- kan ik iets terugschroeven qua prijs
- is het duurder systeempje er teveel aan
- is het AMD lijstje ruim voldoende
- kan ik evengoed tragere/goedkopere ram gebruiken indien bijvoorbeeld games daar geen verschil in gaan vertonen
Alvast een dikke merci
Lekker potje veeleisende totally unoptimized ARMA 3 multiplayer kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een voorkeur voor budgetvriendelijk, de twee lijstjes die ik voorzie zijn mijn amateuristische pogingen van hetzelfde doel te behalen met 2 verschillende budgetten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude GTX660 die ik in de zomer zal upgraden, dit is vooral bedoeld voor een nieuwe CPU, MOBO en MEMORY
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ken niets van overklokken maar wil gerust bijleren. Maar het hoeft niet meer te zijn dan de basics. Keuze CPU was gebaseerd op budget, secundair was keuze MOBO als iets dat optimaal zou zijn voor keuze van CPU en keuzen MEMORY was tertair van belang, hierbij nam ik het snelste/betaalbare dat past op de MOBO.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur qua AMD of INTEL. Ik heb mijn pc graag zoals mijn bek, dat het altijd beschikbaar is tenzij het in slaapmodus is, en dat ik met 2minuten dagelijks onderhoud max het in leven houd voor een lange tijd. Het moet dus niet blinken maar wel wat kunnen verkauwen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen, ik ben gewoon opzoek naar sterke single core performance, vandaar het overclocken
Ga je overklokken?
Maximaal hoeft niet, maar ik heb hier en daar gelezen dat 4.0ghz of onder toch niet zo leuk gaat zijn
Wat verwacht je van ons?
Advies i.v.m.
- optimalisaite
- kan ik iets terugschroeven qua prijs
- is het duurder systeempje er teveel aan
- is het AMD lijstje ruim voldoende
- kan ik evengoed tragere/goedkopere ram gebruiken indien bijvoorbeeld games daar geen verschil in gaan vertonen
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 176,50 | € 176,50 |
1 | MSI B350 PC Mate | € 77,50 | € 77,50 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB | € 86,10 | € 86,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 340,10 |
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 210,90 | € 210,90 |
1 | ASRock Z270 Extreme4 | € 139,- | € 139,- |
1 | Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/8 | € 105,28 | € 105,28 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 455,18 |
Alvast een dikke merci