Onmogelijk om een advertentie plaatsen met Google Chrome

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38
Beste mensen,

Ik probeer nu al enkele keren een advertentie te plaatsen en blijf continue dezelfde bug(?) krijgen?

Ik selecteer "aangeboden" en vervolgens "product" en dan krijg ik geen vervolgscherm/opties.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tOe9vxr.png

Natuurlijk ben ik blond en zou ik zomaar iets fout kunnen doen. Ik gebruik Google Chrome en ervaar het probleem niet met Microsoft Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Even je adblockers uitschakelen want die blokkeren... juist advertenties!

[ Voor 39% gewijzigd door emnich op 06-02-2018 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, dat is je adblock, die moet even uit. Die vangt je "advertentie" woorden er allemaal uit, inclusief die je dus nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Laatst online: 19-09 22:38
My bad! Heb sindskort een tweede adblocker en deze had Tweakers nog niet gewhitelist. Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Ik heb ook een V&A probleem. Ik krijg overigens wel het formulier met alle velden, maar als ik die invul en dan op de knop druk om de ad te plaatsen, gebeurt er niks.

Dit probleem beperkt zich niet tot Chrome. Ik heb het ook in FF, hoewel ik daar uBlock Origin en Ghostery even uitgezet heb. Heb het ook in Opera (build-in adblocker staat wel aan) en IE. In IE heb ik helemaal geen adblocker. Ik heb wel een Pi-hole draaien.

Ik vermoed toch dat het hier ergens aan de kant van Tweakers zit.

Update: Ik heb in Opera de build-in adblocker uitgezet, en gebruik nu de build-in VPN, zodat ik mijn Pi-Hole omzeil. Zo werkt het wel. Klinkt nasty. Als de Pi-Hole echt het probleem veroorzaakt, dan wordt er toch wat overbodige rommel meegeladen, zou ik denken...

[ Voor 66% gewijzigd door Tweaker36 op 06-02-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 21:10
Tweaker36 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:17:
Ik heb ook een V&A probleem. Ik krijg overigens wel het formulier met alle velden, maar als ik die invul en dan op de knop druk om de ad te plaatsen, gebeurt er niks.

Dit probleem beperkt zich niet tot Chrome. Ik heb het ook in FF, hoewel ik daar uBlock Origin en Ghostery even uitgezet heb. Heb het ook in Opera (build-in adblocker staat wel aan) en IE. In IE heb ik helemaal geen adblocker. Ik heb wel een Pi-hole draaien.

Ik vermoed toch dat het hier ergens aan de kant van Tweakers zit.

Update: Ik heb in Opera de build-in adblocker uitgezet, en gebruik nu de build-in VPN, zodat ik mijn Pi-Hole omzeil. Zo werkt het wel. Klinkt nasty. Als de Pi-Hole echt het probleem veroorzaakt, dan wordt er toch wat overbodige rommel meegeladen, zou ik denken...
Ik heb dit probleem ook (adblocker is uitgeschakeld) geen pihole

Het is me nu gelukt een advertentie te plaatsen als ik het onderste gedeelte niet invul (product informatie)
werkt toch niet helemaal lekker als je het mij vraagt.

[ Voor 8% gewijzigd door Firestormer op 01-03-2018 13:55 . Reden: Update ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 21:35
Hallo, ik wil geen nieuw topic plaatsen, maar het lukt mij ook niet om een advertentie te plaatsen. Ik zie heel veel topics voorbij komen, waar het probleem een adblocker is. Ik gebruik een Chromebook zonder verdere adblocker en toch hangt het proces als ik op advertentie plaatsen druk. Is er nog een andere verklaring?

Edit: het is nu wel gelukt door nog een keer op Advertentie plaatsen te drukken. Er is dan maar 1 van de 3 foto's geüpload. Misschien ligt het aan het uploaden van afbeeldingen?

[ Voor 21% gewijzigd door AgeOfPanic op 15-03-2018 21:21 ]

Pagina: 1