Waarom staat Max ICT B.V nog in de Pricewatch?

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerryA
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15-07 12:57
(jarig!)
Mijn excuses als dit niet de juiste forum is om 't in te posten, maar ik vroeg mij dit af.

Waarom staat Max ICT B.V nog steeds in the Pricewatch?

Ze hebben bijna alleen maar slechte beoordelingen en van kennissen hoor ik ook dat deze terecht zijn. (product niet ontvangen enzo)

En sinds ik op Tweakers ben staan ze eigenlijk al bekend als de webshop om te vermijden.

Aan welke kwaliteitseisen moeten webshops voldoen om in de Pricewatch te staan?

http://downloadmorerem.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:46

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:37
Er is al een topic hierover zie: Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien er al een topic over is, doe ik deze op slot :)

Om het heel kort samen te vatten: de gevoerde voorwaarden moeten redelijk binnen de wet zijn; vrijwel alle winkels hebben wel iets om op aan te merken, maar er wordt gecheckt op absolute no-go's.

Verder moet het bonafide zijn uiteraard.

Voor de rest gaat het om zo veel mogelijk informatie geven om een keuze op te baseren: ervaringen en prijzen. Een paar voorbeeld die ik vaak aangehaald heb:

Stel je zoekt een laptop van een merk met een geweldige wereldwijde on site garantie voor 3 jaar. Met de winkel heb je na aankoop dan niet meer te maken, dus dan kan een winkel met mindere service prima zijn.

Stel je wil je eerste PC zelf gaan bouwen, en wil zeker weten dat je het goed doet, navraag kan doen, flexibele service wil. Je maakt dan waarschijnlijk een andere keuze.

Zo maakt iedereen een keuze op andere basis en soms zelfs anders per product. Dus meer informatie is het devies.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2018 14:06 ]

Dit topic is gesloten.